Jorge_F Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 (bewerkt) *plaatje*deze is dus fout de oude textuur was 64x64 mijn textuur was 1000x5000 oftewel heel wat keren te groot. EDIT:ik heb deze screen gemaakt dat jullie hoeven niet te denken dat ik niks kan. Erg leuk, maar wat heb je nou eigenlijk veranderd als ik vragen mag :unsure: En die zombie mod die was er toch ook al voor VC? Bewerkt: 6 juli 2005 door snorege Reageren
X-Zero Geplaatst: 6 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 het zou een weg met bloedspetters moeten voorstellen :guilty: ik denk,dat ik wat vergeten (is de eerste keer dat ik textuur veranderd) ik denk meer dat het gta snoworld is. . Reageren
Jorge_F Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 het zou een weg met bloedspetters moeten voorstellen :guilty: ik denk,dat ik wat vergeten (is de eerste keer dat ik textuur veranderd) ik denk meer dat het gta snoworld is. . Het is idd wel wat wit ja . Maar ik zie niet zoveel omdat die screen nogal donker is, sorry ! Reageren
gangster28 Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 door die zombies denk ik er ineens aan dat we er ook nog een kerkhof neer kunnen zetten. ps ik kan die wel maken. Reageren
X-Zero Geplaatst: 7 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 door die zombies denk ik er ineens aan dat we er ook nog een kerkhof neer kunnen zetten.ps ik kan die wel maken. als jij dat kan,zal ik mooi plekje zoeken of doe jij dat liever want het is jou bijdrage aan de mod. Reageren
Arjen Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 Waarom in godsnaam GTA3 ?En waarom meldt je je niet aan bij San GTAgames, die verandert ook aleen textures (SA), dan krijgen we 1 grote inplaats van 2 kleine :rolleyes: Jij vindt het niet mooi, zij wel. Jij vindt zombies niet mooi, zij wel. Waarom bemoei je je er dan nog mee? Je bent echt niet verplicht om het te downloaden en als zij het leuk vinden, laat ze. Ik zal hem ook in GTA3 zetten. btw. San GTAgames klein? :huh: Reageren
gangster28 Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 door die zombies denk ik er ineens aan dat we er ook nog een kerkhof neer kunnen zetten.ps ik kan die wel maken. als jij dat kan,zal ik mooi plekje zoeken of doe jij dat liever want het is jou bijdrage aan de mod. ik zoek vanmiddag wel wat uit. Reageren
Bradley H. Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 btw. San GTAgames klein? :huh: hiermee bedoel ik 5 werken mee met SAGTAG en andere 5 voor GTA 3 FH Maar we wijken te veel van het onderwerp af, Iniedergeval suc6 met je mod, Reageren
X-Zero Geplaatst: 7 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 (bewerkt) mooi dan is dit onderwerp gesloten (dit van waarom gta3 discussie) EDIT:willen alle leden van gta3 funhouse zijn msn opsturen of kijk even in mijn profiel. Bewerkt: 7 juli 2005 door X-Zero Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.