PhoenixShard Geplaatst: 30 mei 2011 Rapport Geplaatst: 30 mei 2011 Hallo iedereen, Ik heb hulp nodig bij onderstaande afbeelding: Ik wil bij die afbeelding namelijk een zwarte achtergrond inplaats van een witte. Het probleem is dat ik het op verschillende manieren heb geprobeerd maar ik krijg steeds een lelijke rand... Hopelijk kan iemand mij hiemee helpen. Alvast Bedankt, PhoenixShard Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 30 mei 2011 Rapport Geplaatst: 30 mei 2011 Je leest best eerst eventjes de regels van dit forum. Ik heb desalniettemin iets geprobeerd, ik heb er een witte rand rond gemaakt, zodat de zwarte C duidelijk blijft. Reageren
PhoenixShard Geplaatst: 3 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2011 Heel erg bedankt Hanneswasco!!! Sorry trouwens voor de late reactie, ik kon niet eerder reageren... Ik ben trouwens wel bekend met de aanvraag regels van het forum. Ik dacht alleen dat het lijstje hier niet zo veel nut had omdat er niks nieuws gemaakt hoeft te worden. PhoenixShard PS: Hier kan een slotje op. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.