Mkb122 Geplaatst: 30 mei 2011 Rapport Geplaatst: 30 mei 2011 Hallo Scripters! Mijn Computer is een tijdje naar de knoppen geweest en in die tijd is dus versie 0.3c uitgekomen van Sa-MP ik had dus een script voor 0.2 maar ik weet niet hoe ik in het script de versie moet fixe want als ik nu opstart start de server wel maar als ik erin ben komt er elke keer te staan Can't Respong from the server. Kan iemand me hierbij helpen het gaat om een RPG script namelijk. Met vriendelijke groet ~!Mkb122!~ Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 30 mei 2011 Rapport Geplaatst: 30 mei 2011 Hier kan je hem downloaden naar 0.3c: Klik Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 30 mei 2011 Rapport Geplaatst: 30 mei 2011 Ik denk niet dat Mkb122 dat bedoelt. Volgens mij bedoelt hij dat hij een script heeft voor een server die helemaal is aangepast op 0.2c. Deze wil hij omzetten naar 0.3c maar weet niet hoe. Daarmee wilt hij dus hulp. Reageren
Big Boss Geplaatst: 31 mei 2011 Rapport Geplaatst: 31 mei 2011 Als er 'Not responding' staat betekent dat dat je een verkeerde versie client/server gebruikt. Heeft niets met het script te maken. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 31 mei 2011 Rapport Geplaatst: 31 mei 2011 Dan is het toch gewoon beter om de o.3b versie er af te halen en de 0.3c versie te installeren? Reageren
Mkb122 Geplaatst: 31 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2011 Dan is het toch gewoon beter om de o.3b versie er af te halen en de 0.3c versie te installeren? Yoooooo het werkt finaly.. he he:P nog nooit dit gehad dus wist niet hoe het werkte.. Thanx bassieboy!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.