PatrickW Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 Een van de grootste modders uit de GTA-modding community is overleden. Steve-M maakte dit vandaag bekend op gtaforum.com. De komende periode gaat mijn signature en avatar op zwart uit respect voor hem. Reageren
X-Zero Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 ik ken hem niet maar hoe is hij overleden (mijn engels is niet al te best. Reageren
PatrickW Geplaatst: 3 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 Uit respect voor zijn familie heeft Steve-M de details niet bekend gemaakt. Er zal snel een korte vertaling/bewerking van steve-M's verhaal op GTAgames.nl verschijnen.. Reageren
Arjen Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 (bewerkt) Wow!! :blink: Ik ken hem degelijk wel. Van de IMG Tool e.d. Hij is overleden? Overleden? Niet te geloven! R.I.P. Bewerkt: 3 juli 2005 door MClaw Reageren
Slimm Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 (bewerkt) Ik ken hem niet, maar wil wel mijn respect uiten. Aan de links en reakties gezien was hij een soort vader van het Modden. Hoe oud was hij dan? R.I.P Bewerkt: 3 juli 2005 door Slimm Reageren
Little Mister Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 Ook al ken ik hem niet ik wil toch respect geven. R.I.P Reageren
.Levi. Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 (bewerkt) Dit is inderdaad heel erg. Aan de posts te zien van alle andere zijn ze eigenlijk aan het huilen zo erg is het. Ik ken hem niet maar volgens mij was hij een grote voorbeeld voor veel mensen. R.I.P Bewerkt: 3 juli 2005 door .Levi. Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 (bewerkt) Hij heet Odie toch? Echt zonde hij was pas rond 32 :o R.I.P Odie Bewerkt: 3 juli 2005 door ICE COLD KILLA Reageren
The Outlaw Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 een soort Peetvader van het Modden eigenlijk?, in Engelse Gamebladen werd er met roem over hem gesproken, dat is ook wat deze man eigenlijk verdiend! heeft heel veel verricht voor de modding industry, daarvoor Respect! Vreselijk dat ie vrouw en kind achterlaat , ik/ vele anderen hadden het liever anders gezien R.I.P Reageren
Eclipse Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 Ik las het vanmorgen. We zullen hem gaan missen. Ook wij hier in Nederland. Hij maakte zeer mooie dingen voor MI. Waarom zo vroeg. R.I.P Reageren
Wauzie Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 Ik las het ook vanmorgen, ik zal hem ook missen. Hij was een belangrijk deel van MI..... R.I.P. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 Ik kan nog goed herinneren dat ik mijn allereerste mod downloade en die was van Odie. Uit respect: R.I.P. Odie Reageren
burpicane Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 1 van de vaders van het modden R.I.P Reageren
Stino Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 Ik schrok echt toen ik het bericht op gtagames las: R.I.P Odie Reageren
Bradley H. Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 (bewerkt) Respect, Zijn naam staat onder veel mods en tools. En waarom zo vroeg EDIT: hij had nieteens goed kunnen modden in SA Bewerkt: 3 juli 2005 door Bradley H. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.