Mania-92 Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 Ik had veel plezier met zijn mod en tools. R.I.P odie Reageren
Silverwing Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 Wat maaktte hij toch zo'n mooie mods... Ik ken hem niet,maar mijn respect heeft hij R.I.P Odie Reageren
Vinewood Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 ik ken die man niet echt, maar ik heb veel respect voor die odie. hij heeft heel veel mooie dingen gemaakt. die mods zijn opzich niet heel erg. ik vindt het erger voor zijn vrouw en kind(eren) een vader van 32 verliezen :crying: Reageren
Vortex Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 Ik kende hem ook niet echt, maar heb wel vaker mods van hem gespeeld... 32 jaar pas, veel te vroeg... :unsure: R.I.P. Odie! Reageren
Timotees Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 R.I.P. Moge zijn tools en mods nooit vergeten worden, en hopelijk zal hij fijn verder modden, waar hij ook zal zijn.. R.I.P Reageren
need my speed Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 Ik ken hem niet maar ik weet wel dat, als hij er niet was, er bijna niemand had gemod....Respect.... R.I.P. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 Ook al ken ik hem die, tog m ijn mijn medeleven R.I.P. Reageren
Renne Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 Zo te horen was hij een groot man en een groot man verliezen is niet echt leuk. Heel veel respect voor wat hij gedaan heeft! R.I.P. Reageren
Dennizzzz Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 En ook mijn respect verdient hij.. R.I.P. Odie, En alle steun naar vrouw + kind Reageren
teuntjuh Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 Ik kan me zo niet herinneren welke mods precies van hem waren, maar wel dat ik een paar hele goede van hem heb gehad. Ik vind het heel erg voor zijn familie en vooral zijn gezin. Respect voor hem, hij is veel te vroeg gestorven, echt klote. Rest in Peace, Odie! Reageren
Shorty_D Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 ik kan nie gelove dat k m niet ken die man heeft echt ongelofelijk mooie mods gemaakt wherever his soul is rest in peace Reageren
gangster28 Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 (bewerkt) ik kende hem niet maar waarom gaan altijd de goeden mensen eerder dood. 32 weet je hoe jong. :crying: :crying: R.I.P Bewerkt: 3 juli 2005 door gangster28 Reageren
Ironfist Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 Ik wist wel wie hij was, de eerste mod die ik installeerde was zijn Beach park Dit is een zwarte bladzijde in de geschiedenis van het GTA modden... Reageren
*MARCO* Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 Een 32 jarige man... Koning der modden... Is nu al overleden... Had nog een heel leven voor zich... Ook al kon ik de man niet... Hij verdiend mijn respect! RESPECT TO ODIE! R.I.P Reageren
Ken-D Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 The Godfather of modding. Hij was echt 1 van de beste modders. R.I.P Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.