Flying Dutchman Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 Ik ken hem niet, maar het is toch verschrikkelijk dat iemand van 32 overlijd en een vrouw en kinderen nalaat. R.I.P odie (ps, waaraan is hij dan overleden?) Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 Ik vind het ook erg voor deze meneer. Ik ken hem niet en heb nog nooit van hem gehoort. Maar het is nooit leuk om iemand te verliezen waar je van houd. Ik vind het erg voor zijn vrouw en kinderen, die krijgen de grootste klap. R.I.P. Reageren
Eclipse Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 (ps, waaraan is hij dan overleden?) Uit respect voor zijn gezin is dit niet bekend gemaakt. Reageren
josie Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 Odie we remember you Al heb ik geen mod's van jou het is altijd er als je de beste man op dat gebied verliest. R.I.P. Reageren
Synchro Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 Ik heb je mod 1 keer is gebruikt het was mooi hoor. Maar toch,... R.I.P. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 (bewerkt) Hier is dan maar de vertaling voor degene die niet goed engels kunnen: "De meeste van ons zullen de 23e week van 2005 nooit vergeten. Het was de week, toen SA op de PC uitkwam, waar we allemaal op hadden gewacht. Ik ontving mijn spel op donderdag, een grote dag voor mij zou je denken. Maar dat was het niet. Helemaal niet. Op die dag ontving ik het bericht van de dood van een zeer goede vriend en kameraad modder. Map legende Heiko Feege, beter bekend als Odie, was op dinsdag heen gegaan, 7 juni 2005. Ik hoop dat je begrijpt dat uit respect voor zijn weduwe en zijn zoon ( ik niet de details kan vertellen. Het was Odie wie mijn interesse in GTA modding creëerde, het was Odie die me voorstelde aan GTAForums, het was Odie waarmee ik 1600 emails uitwisselde in de afgelopen 3 jaar. En ik mis het, Ik mis hem. Odie was een van de beste map modders die GTA ooit gezien heeft, een opmerkelijk lid van de gemeenschap. Niet alleen droeg hij massief bij aan de game research en documentatie, hij had ook de creatiefste ideeën als het op map modelling aankwam. En hij was een pioneer. Zijn Stunt Park was de eerste complete map mod voor GTA3, het Beach Park was de eerste voor Vice City. Zijn Berlijn mod waarschijnlijk de eerste Total Conversion ooit gestart voor een GTA 3D game. En natuurlijk bracht hij het eerste volslagen kavel van Myriad Islands. Verder heb je nog het niet afgemaakte CCE als uitbreiding voor zijn GTA3 Stunt Park, de LC snelweg (in samenwerking met Illspirit), het vrijheidsbeeld, het niet afgemaakte FunWorld mod (in werking gesteld door hem) en een skyline en een paar huizen voor Myriad. Hij was bezig met veel meer dingen zoals een kerk en een fabriek maar die heeft hij niet afgemaakt. Ook was hij bezig aan een onaangekondigd groot eiland, die een ontzettend mooi landschap en mooie dingen zoals een rails. Ik ben in contact met zijn vrouw en zij was er mee eens dat we zijn geweldige werk niet moesten vernietigen. Ze is bezig met het uitzoeken van zijn tonnen bestanden om uit te vinden welke interessant voor ons zijn. Maar ik heb geen idee hoe ik het moet organiseren om zij werk voort te zetten... Odie, ik hoop dat je internet hebt waar je ook mag zijn, om al die mensen die om je geven en je bewonderen te kunnen zien. Je bent te vroeg weg gegaan. Geen woorden kunnen ons verlies uitleggen, we missen je en zullen altijd aan je blijven denken. Steve (Sorry dat ik het zo laat heb verteld. Misschien wou ik je plezier met SA niet bederven. Misschien voelde ik er niets voor om dit alles te schrijven. Misschien probeerde ik het te vergeten. Ik weet het niet...)" Dit heeft Steve-M geschreven op GTAForums. Sorry als ik zinnen niet zo goed heb geschreven, voor mij was het ook best lastig. Bewerkt: 4 juli 2005 door snorege Reageren
Goofy Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 een vader van het modden hij maakt mooie mods die ik ook op mijn com had R.I.P odie :crying: Reageren
RTS Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 Het is erg sneu om dit te lezen, iemand die sterft op zo'n jonge leeftijd. Erg sneu voor vrouw en kind. R.I.P. Odie Reageren
bjorn13 Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 R.I.P ODIE jammer dat hy dood is ik ke hem nie zo goed maar heb wel al mod gezien.!! Reageren
PatrickW Geplaatst: 4 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 Voor alle duidelijkheid, heiko was 37 jaar R.I.P. Reageren
X-TX Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 Ik had die dag dat ik het nieuws las op de site van gtagames nergens meer zin in. Zo als ik bij de nieuws comments als zei; Het raakte mij echt. Als Balkenende(Hoe je die naam ook maar schrijft.) dood gaat hoef ik dat niet eens te weten. Maar deze persoon, voor mensen die modden kennen hem misschien iets beter. Maar mensen die zijn mods downloaden letten vaak niet op de naam van de maker. Gelukkig zijn hier best veel mensen die dat wel hebben gedaan. 37 jaar is ook erg kort. Ik denk dat die een of andere ziekte had want je gaat niet zo maar dood op je 37e. Tenzij je word dood gemaakt. [...Odie, ik hoop dat je internet hebt waar je ook mag zijn...] Dit vind ik een hele goeie. Maar als hij geen pc hebt maar wel internet heb je ook niet veel aan. Reageren
gta_player Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 (bewerkt) ik ken hem niet maar 37 jaar is jong om dood te gaan ik heb een mod van hem dat is stuntpark ziet er goed uit en zal hem ook altijd houden r.i.p odie (rust in vrede) Bewerkt: 8 juli 2005 door gta_player Reageren
Gunslinger Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 Ik heb wel een paar mod's gespeeld van hem,, zijn echt mooi. o.a. stuntpark voor gta3, highway voor gta3, en myriad islands voor vc (heeft ie ook voor een deel aan meegewerkt). Aan al zijn familieleden, kenissen en vrienden, gecondoleerd... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.