Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik wilde weten of ik gta iv kon spelen en hoe met de volgende specs?:

GPU: AMD Athlon II X3 455 (3 X 3,3 GHZ)

CPU: Club 3D Radeon hd 5570 2GB (650/1334)

RAM: Patriot 4GB (DDR3-1333)

Systeem: Windows XP (32-bit)

Hopelijk kunnen jullie hierwat mee, als ik te weinig info heb gegeven, zeggen jullie het maar. :tu::tu:

MVG,

Kelwin

Geplaatst:

Die PC kan GTA IV zeker aan, al zal de videokaart je doen beperken tot medium settings.

Eventjes mededelen dat je computer maar 3.2 GB gebruikt van je RAM-geheugen, aangezien het een 32-bit besturingssysteem is.

Geplaatst:

Hoezo die beperking?

Het is wel 2gb van geheugen voor de videokaart.

Ik kijk nog of ik een 64-bits kan krijgen.

Geplaatst:

Op een 32-bit besturingssysteem kan je maximum 3.2GB RAM gebruiken (je kan er meer instoppen, maar slechts 3.2GB ervan zal benut worden). Als je de volledige 4GB RAM wilt gebruiken dan zal je een 64-bit besturingssysteem hebt dan heb je zo goed als geen limiet voor je RAM geheugen.

Het videokaart geheugen heeft hier niets mee te maken. ^^

Geplaatst:

Is het de processor die ervoor zorgt dat ik gta iv op medium kan spelen?

Er is wel een limiet voor 64-bit systemen, namelijk 128 GB :puh:

Geplaatst:

Wat is er fout aan mijn videokaart?

wat aanbevolen wordt is een HD 3870 512 mb :?

De grafische chip is niet goed genoeg. Een hoger nummer betekend niet meteen dat iets beter is. Omdat ik een GTX260 heb, betekend het niet meteen dat een HD3870 beter is. Een GTX260 is veel sneller en beter dan een HD3870. Hetzelfde geld dus voor jouw videokaart. Een HD5570 en een HD3870 zijn ongeveer aan elkaar gelijk, maar de specificaties die Rockstar Games opgaf als minimaal kloppen helemaal niet.

Geplaatst: (bewerkt)

Wat zijn dan de ''echte'' systeemeisen, ik heb gta iv ooit gespeelt op een radeon x1300 256 mb geheugen met een intel core 2 duo 1,86 ghz, ookal draaide het spel met 10 fps :clown:

Zit er een groot of klein verschil tussen de HD 6450 1GB en de HD 5570 2GB?

Als ik een nieuwe pc koop. wil ik wel een redelijke goede, daarom al die vragen :D

Bewerkt: door kelwin
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Op een 32-bit besturingssysteem kan je maximum 3.2GB RAM gebruiken (je kan er meer instoppen, maar slechts 3.2GB ervan zal benut worden). Als je de volledige 4GB RAM wilt gebruiken dan zal je een 64-bit besturingssysteem hebt dan heb je zo goed als geen limiet voor je RAM geheugen.

Het videokaart geheugen heeft hier niets mee te maken. ^^

Daarom heb ik ook windows 7 ultimate 64bit gekocht :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...