Crifox Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 Hey mensen, Ik loop echt gigantisch vast bij deze missie, ik weet het wel van dat je een bocht moet maken en dan met een duikvlucht door de corona enzo, maar ik ben steeds NET te laat. Als ik bijna door de corona vlieg zitten we al in LV. Heeft iemand een idee hoe ik wel optijd kan zijn?? Alvast bedankt, Crifox Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 (bewerkt) Je kan misschien eens kijken in de walkthrough of de zoekfunctie gebruiken. Hier bestaan namelijk al verscheidene topics over. Bewerkt: 3 juli 2005 door SayHello! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samael Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 je kunt ook meteen een bocht maken als het vliegtuig nog maar net te zien is, dat maakt het makkelijker. Dan zit je al op de juiste route als het vliegtuig nog niet voorbij is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.