Jump to content

internet werkt niet

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey, ik heb problemen met mijn internetverbinding, als ik een website opzoek, dan zegt hij soms dat de website niet kan worden gevonden, terwijl het wel werkt op een andere laptop (altijd). het is erg onregelmatig en hierdoor zijn online games onmogelijk.

Geplaatst:

Kan je nog een beetje meer informatie geven? Ben je draadloos verbonden of via een kabel, welke browser gebruik je en heb je al een andere browser gebruikt? Welke fout geeft je browser dan exact?

Geplaatst:

Kan je nog een beetje meer informatie geven? Ben je draadloos verbonden of via een kabel, welke browser gebruik je en heb je al een andere browser gebruikt? Welke fout geeft je browser dan exact?

Ik heb draadloze verbinding, met een kabel werkt het wel, alleen heb ik die niet meer, ik gebruik google chrome, maar bij andere browsers geeft hij dezelfde fout, hij zegt meestal dat hij de pagina niet kan vinden.

Dit zegt hij:

Deze webpagina is niet beschikbaar

De webpagina op http://nl.wikipedia.org/wiki/Hoofdpagina is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of permanent verplaatst naar een nieuw webadres.

Hier zijn enkele suggesties:

Deze webpagina later opnieuw laden.

Fout 7 (net::ERR_TIMED_OUT): Er heeft een time-out voor de bewerking plaatsgevonden.

Geplaatst:

Heb je al iets geprobeerd in de richting van het resetten? Ik weet niet wat daar de risico's precies van zijn, maar misschien kan het je helpen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...