Dabarryboy Geplaatst: 31 mei 2011 Rapport Geplaatst: 31 mei 2011 Hey, ik heb problemen met mijn internetverbinding, als ik een website opzoek, dan zegt hij soms dat de website niet kan worden gevonden, terwijl het wel werkt op een andere laptop (altijd). het is erg onregelmatig en hierdoor zijn online games onmogelijk. Reageren
Megadreams Geplaatst: 31 mei 2011 Rapport Geplaatst: 31 mei 2011 Kan je nog een beetje meer informatie geven? Ben je draadloos verbonden of via een kabel, welke browser gebruik je en heb je al een andere browser gebruikt? Welke fout geeft je browser dan exact? Reageren
Dabarryboy Geplaatst: 1 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2011 Kan je nog een beetje meer informatie geven? Ben je draadloos verbonden of via een kabel, welke browser gebruik je en heb je al een andere browser gebruikt? Welke fout geeft je browser dan exact? Ik heb draadloze verbinding, met een kabel werkt het wel, alleen heb ik die niet meer, ik gebruik google chrome, maar bij andere browsers geeft hij dezelfde fout, hij zegt meestal dat hij de pagina niet kan vinden. Dit zegt hij: Deze webpagina is niet beschikbaar De webpagina op http://nl.wikipedia.org/wiki/Hoofdpagina is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of permanent verplaatst naar een nieuw webadres. Hier zijn enkele suggesties: Deze webpagina later opnieuw laden. Fout 7 (net::ERR_TIMED_OUT): Er heeft een time-out voor de bewerking plaatsgevonden. Reageren
Indycar series Geplaatst: 1 juni 2011 Rapport Geplaatst: 1 juni 2011 Heb je al iets geprobeerd in de richting van het resetten? Ik weet niet wat daar de risico's precies van zijn, maar misschien kan het je helpen. Reageren
Dabarryboy Geplaatst: 5 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2011 Nee, nog niet geprobeerd, hoe doe je dat? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.