Jump to content

Probleem met Xbox 360 controller

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

ik heb gisteren per ongeluk mijn controller laten vallen. Op het eerste zicht zag het er uit alsof er niets mis was, maar toen ik terug begon te spelen merkte ik dat mijn LB-knop niet meer werkte. Ik heb dus even een metalen plaatje genomen die perfect in het gleufje paste waar de knop in zit, en zo heb ik de knop even uit de controller kunnen trekken en ik heb hem er terug ingezet. De knop werkt nu wel weer maar hij doet niet de 'klik' die het hoort te doen als je erop duwt. Ik zag gisteren op YouTube dat die LB en RB knoppen eigenlijk aan elkaar hangen..

Kan dit allemaal geen kwaad of zou ik toch maar even naar de winkel gaan waar ze dit soort dingen kunnen fixen?

Bedankt!

Geplaatst:

Hey,

ik heb gisteren per ongeluk mijn controller laten vallen. Op het eerste zicht zag het er uit alsof er niets mis was, maar toen ik terug begon te spelen merkte ik dat mijn LB-knop niet meer werkte. Ik heb dus even een metalen plaatje genomen die perfect in het gleufje paste waar de knop in zit, en zo heb ik de knop even uit de controller kunnen trekken en ik heb hem er terug ingezet. De knop werkt nu wel weer maar hij doet niet de 'klik' die het hoort te doen als je erop duwt. Ik zag gisteren op YouTube dat die LB en RB knoppen eigenlijk aan elkaar hangen..

Kan dit allemaal geen kwaad of zou ik toch maar even naar de winkel gaan waar ze dit soort dingen kunnen fixen?

Bedankt!

Dan zit ie er wss geklemd erin, evt. proberen om hem rustig eruit te halen en weer rustig erin te duwen?

En ja, de LB en de RB zitten aan elkaar vast.

Geplaatst:

Tja, dat is erg lastig. Het kan nog erg lastig zijn om je controller uit elkaar te halen, ook moet je natuurlijk wel verstand van hebben. Ik raad je aan om je controller naar een reparateur te sturen, kijken of die het probleem kan verhelpen. Succes ermee. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Het uit elkaar halen van een controller lijkt nochtans makkelijk op de video.. Maar ik ga toch wel even mijn controller meenemen naar mijn favoriete gameshop. Even kijken wat hij kan doen :)

Thanks!

EDIT: Controller werkt weer naar wens. Hij zat gewoon aan een bepaalde plaats een beetje vast.. :)

Bewerkt: door TekaLoca

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...