Jump to content

Systeemeisen


billboard

Recommended Posts

Hey,

Ik heb lang geleden gtaIV gekocht voor de xbox360 en TBOGT volgde maar mijn xbox is al langer het huis uit,

ik heb gtaIV destijds ook voor de PC aangeschaft op de releasedatum maar ik heb niet bij de systeemeisen stil gestaan..

Hij lagged (?) nu als een hell. Kan dat komen door mijn systeemeisen of een software probleem? Maybe ben ik wel heel dom en is mijn PC ronduit bagger! Maar ik kan hem niet op de iMac 27'' installen.. (Games for Windows)

Hierbij mijn systeeminformatie:

Pacard Bell iextreme M3720

Pentium® Dual-Core CPU E5300 @ 2.60 GHz 2.60 GHz

64 Bits

Realtek HD is het geluid

en beeldscherm adapter Nvidea GeForce G210

COD MW2 ging wel vlekkeloos en is later gelanceerd als GTAIV..

edit:

Adviesniveau: Grand Theft Auto IV - Recommended

[table=header]Onderdeel |Huidig |Eis |Voldoet

notok.gif Processor|Pentium® Dual-Core CPU E5300 @ 2.60GHz (Dual Core)|Intel Core 2 Quad Processor|NEE

ok.gif Kloksnelheid (MHz)|2603|2400|JA

ok.gif Geheugen (MB)|3071|2048|JA

ok.gif Totale hardeschijfruimte (GB)|282,99||JA

ok.gif Vrije hardeschijfruimte (GB)|194,12|16|JA

ok.gif Vrije hardeschijfruimte op systeemschijf C: (GB)|53,30|1|JA

ok.gif Videokaart|NVIDIA GeForce GT 218|NVIDIA GeForce 8600|JA

ok.gif Videogeheugen (MB)|512|512|JA

ok.gif Horizontale beeldschermresolutie (pixels)|1920|800|JA

ok.gif Verticale beeldschermresolutie (pixels)|1080|600|JA

ok.gif Bitsdiepte|32|32|JA

ok.gif Vernieuwingsfrequentie (Hz)|60|56|JA

ok.gif DirectX|11.0|9.0c|JA

ok.gif Besturingssysteem|Windows 7 Home Premium|Windows XP|JA

ok.gif Service Pack|Geen||JA [/table]

Advies:

- De processor is verouderd of te zwak. Koop een nieuwe processor die compatibel is met de huidige socket en moederbord.

Let erop dat, als je nieuwe of nieuwere hardware installeert, dat je ook meer stroomverbruik krijgt. Het is dus mogelijk dat je ook een nieuwe voeding nodig hebt. Er zijn geen programma's om het vermogen van je voeding te detecteren, dus je zult zelf de kast moeten openmaken en kijken hoeveel vermogen (Watt) je voeding levert. Voor gaming of het gebruik van zware programma's heb je minimaal 500 á 600 Watt nodig.

info.gifGegenereerd door fkinfotl.gifFlitskikker InfoTool (Versie 3.1.0.136)

Thanks voor je help

Hij zegt bij alles wat ik aanklik dat mijn processor te laag is

Bewerkt: door billboard
Link to comment
Delen op andere websites

Jou processor is gewoon niet goed genoeg voor GTA IV. Gta iv vraagt vrij veel van je pc, dus ook onder andere je processor.

En over de processor, dat is een bug in Flitskikker, die gaat de Ghz vergelijken wat niet mag want in de praktijk ligt het heel anders.

Bewerkt: door Maikle
Link to comment
Delen op andere websites

Jou processor is gewoon niet goed genoeg voort GTA IV. Gta iv vraagt vrij veel van je pc, dus ook onder andere je processor.

En Gta 1 heeft veel minder grote eisen dan GTA IV (waarom zou je dat überhaupt vergelijken?)

Omdat ik denk dat het niet klopt want hij geeft bij elk spel aan dat mijn processor te slecht is zelfs bij GTA 1. Dat is natuurlijk onzin. En aangezien dat het enige is wat ook bij GTA iv niet goed genoeg is zou het kunnen zijn dat hij (net zoals) alle andere spellen het wel doet. Maar dat is dus niet het geval want hij lagged..

Link to comment
Delen op andere websites

Dat je pc te zwak is voor GTA iv.

Dus dat kikker lult ofwat?

Alles is toch oke? Behalve de processor dan.. Maar die is nog niet oke bij GTA 1 dus dat klopt niet..

Je processor is gewoon veels te zwak,en je videokaart is ook niet een van de beste.

Link to comment
Delen op andere websites

Jou processor is gewoon niet goed genoeg voort GTA IV. Gta iv vraagt vrij veel van je pc, dus ook onder andere je processor.

En Gta 1 heeft veel minder grote eisen dan GTA IV (waarom zou je dat überhaupt vergelijken?)

Omdat ik denk dat het niet klopt want hij geeft bij elk spel aan dat mijn processor te slecht is zelfs bij GTA 1. Dat is natuurlijk onzin. En aangezien dat het enige is wat ook bij GTA iv niet goed genoeg is zou het kunnen zijn dat hij (net zoals) alle andere spellen het wel doet. Maar dat is dus niet het geval want hij lagged..

Ik had het verkeerd gelezen, en daarom aangepast. Dat is een bug in Flitskikker.. In welke resolutie draai je GTA IV? en tevens, wat voor harde schijf heb je? deze factoren maken ook veel uit, zeker omdat je processor wel op het randje zit.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat je pc te zwak is voor GTA iv.

Dus dat kikker lult ofwat?

Alles is toch oke? Behalve de processor dan.. Maar die is nog niet oke bij GTA 1 dus dat klopt niet..

Je processor is gewoon veels te zwak,en je videokaart is ook niet een van de beste.

Snap ik maar hij geeft toch aan dat het speelbaar is op gewoon dus al helemaal op minimum.. En volgensmij ziet een spel als MW2 er mooier uit want toen draaide die goed en ik had alles op het hoogste.

Link to comment
Delen op andere websites

Jou processor is gewoon niet goed genoeg voort GTA IV. Gta iv vraagt vrij veel van je pc, dus ook onder andere je processor.

En Gta 1 heeft veel minder grote eisen dan GTA IV (waarom zou je dat überhaupt vergelijken?)

Omdat ik denk dat het niet klopt want hij geeft bij elk spel aan dat mijn processor te slecht is zelfs bij GTA 1. Dat is natuurlijk onzin. En aangezien dat het enige is wat ook bij GTA iv niet goed genoeg is zou het kunnen zijn dat hij (net zoals) alle andere spellen het wel doet. Maar dat is dus niet het geval want hij lagged..

Ik had het verkeerd gelezen, en daarom aangepast. Dat is een bug in Flitskikker.. In welke resolutie draai je GTA IV? en tevens, wat voor harde schijf heb je? deze factoren maken ook veel uit, zeker omdat je processor wel op het randje zit.

Een C en een D schijf, beide standaard, en per schijf 141 GB

Link to comment
Delen op andere websites

Dat je pc te zwak is voor GTA iv.

Dus dat kikker lult ofwat?

Alles is toch oke? Behalve de processor dan.. Maar die is nog niet oke bij GTA 1 dus dat klopt niet..

Je processor is gewoon veels te zwak,en je videokaart is ook niet een van de beste.

Snap ik maar hij geeft toch aan dat het speelbaar is op gewoon dus al helemaal op minimum.. En volgensmij ziet een spel als MW2 er mooier uit want toen draaide die goed en ik had alles op het hoogste.

MW2 is een heel andere game dan IV. En IV is gewoon een slechte port dus het zal op elke hardware wel kuren vertonen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat je pc te zwak is voor GTA iv.

Dus dat kikker lult ofwat?

Alles is toch oke? Behalve de processor dan.. Maar die is nog niet oke bij GTA 1 dus dat klopt niet..

Je processor is gewoon veels te zwak,en je videokaart is ook niet een van de beste.

Snap ik maar hij geeft toch aan dat het speelbaar is op gewoon dus al helemaal op minimum.. En volgensmij ziet een spel als MW2 er mooier uit want toen draaide die goed en ik had alles op het hoogste.

MW2 is een heel andere game dan IV. En IV is gewoon een slechte port dus het zal op elke hardware wel kuren vertonen.

Oke bedankt, de computer is ong. van een jaar na de release van GTA IV en koste 900 euro.. Nieuwe hardware onderdelen kopen dus..? Want een nieuwe is het niet waard denk ik de rest is wel oke

Link to comment
Delen op andere websites

Idd, Gta IV geeft veel problemen, zelfs op mijn laptop (met een i7 en gtx 460m).

Wat ik je wel kan aanraden is proberen de 1.0.4.0 patch te installeren, deze patch zorgde dat ik zon 20 fps meer had.

Link to comment
Delen op andere websites

Idd, Gta IV geeft veel problemen, zelfs op mijn laptop (met een i7 en gtx 460m).

Wat ik je wel kan aanraden is proberen de 1.0.4.0 patch te installeren, deze patch zorgde dat ik zon 20 fps meer had.

Bedankt ga ik proberen!

Gta IV is nu aan het installeren..

Btw nog een verklaring voor het voorval dat als ik de cd erin duw, en de autosetup komt, dat het in Chinese letters verschijnt? Gewoon in Ned. gekocht..? Wel op Release..

Bewerkt: door billboard
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...