Jump to content

Systeemeisen


billboard

Recommended Posts

Dat je pc te zwak is voor GTA iv.

Dus dat kikker lult ofwat?

Alles is toch oke? Behalve de processor dan.. Maar die is nog niet oke bij GTA 1 dus dat klopt niet..

Je processor is gewoon veels te zwak,en je videokaart is ook niet een van de beste.

Snap ik maar hij geeft toch aan dat het speelbaar is op gewoon dus al helemaal op minimum.. En volgensmij ziet een spel als MW2 er mooier uit want toen draaide die goed en ik had alles op het hoogste.

MW2 is een heel andere game dan IV. En IV is gewoon een slechte port dus het zal op elke hardware wel kuren vertonen.

Oke bedankt, de computer is ong. van een jaar na de release van GTA IV en koste 900 euro.. Nieuwe hardware onderdelen kopen dus..? Want een nieuwe is het niet waard denk ik de rest is wel oke

Als de processor en de videokaart niet in orde is,de 2 belangrijkste en het ram-geheugen nog , maakt de rest niet uit.

Ik zou toch maar voor een nieuwere sparen

Link to comment
Delen op andere websites

Dat je pc te zwak is voor GTA iv.

Dus dat kikker lult ofwat?

Alles is toch oke? Behalve de processor dan.. Maar die is nog niet oke bij GTA 1 dus dat klopt niet..

Je processor is gewoon veels te zwak,en je videokaart is ook niet een van de beste.

Snap ik maar hij geeft toch aan dat het speelbaar is op gewoon dus al helemaal op minimum.. En volgensmij ziet een spel als MW2 er mooier uit want toen draaide die goed en ik had alles op het hoogste.

MW2 is een heel andere game dan IV. En IV is gewoon een slechte port dus het zal op elke hardware wel kuren vertonen.

Oke bedankt, de computer is ong. van een jaar na de release van GTA IV en koste 900 euro.. Nieuwe hardware onderdelen kopen dus..? Want een nieuwe is het niet waard denk ik de rest is wel oke

Als de processor en de videokaart niet in orde is,de 2 belangrijkste en het ram-geheugen nog , maakt de rest niet uit.

Ik zou toch maar voor een nieuwere sparen

Oke maaar dan vind ik het nog raar dat dat progamma aangeeft dat alles ok. is.. laat het nog wel weten install is klaar ga nu de patch installeren

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt beter de laatste patch nemen 1.0.7.

Nee op diverse forums zeggen ze dat je dat moet doen als je echt een goede pc hebt..

met 1.0.4.0 kun je beter modden

wat is het beste carmod progamma?

Dat je alleen zon zipje moet browsen net zoals bij SA?

>>> Door Hanneswasco: Dubbelpost samengevoegd, gelieve in het vervolg je bericht te bewerken.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

De 1.0.4.0 patch schijnt het beste te zijn voor je framerate.

De 1.0.7.0 werkte bij mij het tegenovergestelde, en zorgde zelfs voor enorme lag.

Het probleem met dit soort vergelijk programma's is meestal dat ze niet kijken naar de snelheid van de harde schijf / resolutie,

en soms is het gewoon overgenomen van de uitgever.

Je hebt diverse vergelijkings systemen waaronder Canyourunit (die er altijd bij mij naast zit),

en tevens ook Yougamers (die bij mij een aardig in de buurt zit).

persoonlijk mik ik er altijd iets onder ivm mijn resolutie.

zo kan je nagaan dat Full HD duidelijk meer vraagt dan 800x600.

Maarja, ik zou gewoon proberen de patch te installeren, en ja die chinese tekens krijg ik ook :puh:

Bewerkt: door Maikle
Link to comment
Delen op andere websites

De 1.0.4.0 patch schijnt het beste te zijn voor je framerate.

De 1.0.7.0 werkte bij mij het tegenovergestelde, en zorgde zelfs voor enorme lag.

Het probleem met dit soort vergelijk programma's is meestal dat ze niet kijken naar de snelheid van de harde schijf / resolutie,

en soms is het gewoon overgenomen van de uitgever.

Je hebt diverse vergelijkings systemen waaronder Canyourunit (die er altijd bij mij naast zit),

en tevens ook Yougamers (die bij mij een aardig in de buurt zit).

persoonlijk mik ik er altijd iets onder ivm mijn resolutie.

zo kan je nagaan dat Full HD duidelijk meer vraagt dan 800x600.

Maarja, ik zou gewoon proberen de patch te installeren, en ja die chinese tekens krijg ik ook :puh:

Hartstikke bedankt. Ik kijk wel even welke patch.. Maar wat een gekloot met dat Live.. Ik wordt er helemaal gek van. Er schijnt een mod voor te zijn om het weg te halen? Ik weet niet of ik het risico neemt dalijk start het helemaal niet meer op. Nog een suggestie voor een simpel IV mod progamma voor vehicles? Zoals SAMI maar dan voor IV? Bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nooit problemen gehad met de zevende (en tevens laatste) patch, dus volgens mij kan je die evengoed gebruiken.

Je PC is inderdaad niet super, maar die kan GTA IV zeker aan, al dan niet op lage settings. Probeer dus het spel op zo laag mogelijke instellingen te spelen (zet ook Clip Capture uit, in het pauzemenu onder het tabblad Game) en zet de resolutie en daarna de andere settings stap voor stap wat tot je je optimale verhouding van grafische settings en framerate gevonden hebt.

Als je Games for Windows - LIVE niet wilt gebruiken (dus ook geen Multiplayer en Achievements) dan moet je Xliveless installeren. Dit doe je door simpelweg xlive.dll in je GTA IV map te plaatsen. Hierdoor kan je ook savegames uitwisselen.

Als je vragen hebt m.b.t. modding dan raad ik je aan om in het modding forum een topic aan te maken, want daar zitten vanzelfsprekend de modders.

Link to comment
Delen op andere websites

Op mijn laptop merkte ik wel iets van de laatste patch, namelijk enorme prestatie verlies.

op de desktop niet, het ligt eraan dat de laptop een stuk minder snel is, en GTA 4 is gewoon een enorm spel, ondanks dat hij in december 2008 is uitgebracht.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...