Jump to content

walkthrough

payne

Recommended Posts

waarom is de walkthrough van gta san andreas alleen van de playstation? en als ik eerlijk moet zijn vind ik bij sommige missie's zeer weinig erin staan maja zou het niet beter zijn de walthrough te verdelen door ps2 en pc?

Bewerkt: door payne
Delen op andere websites

waarom is de walkthrough van gta san andreas alleen van de playstation? en als ik eerlijk moet zijn vind ik bij sommige missie's zeer weinig erin staan maja zou het niet beter zijn de walthrough te verdelen door ps2 en pc?

ben het met je eens dat er soms te weinig word uitgelegd maar MClaw zou er verandering in brengen, tenminste als hij het niet vergeten is..

om het ook op de pc te doen, de playstation versie verschilt niet veel van de pc versie om nou 2 dezelfde te maken..

Delen op andere websites

jah dat is veel makkelijker enzow en daar staan soms ook zo'n domme dingen van bijvoorbeeld jah vlieg wat door die rondjes heen en het is gedaan dat is toch niet egt helpen of niet dan? dan moet je gewoon de toetsen van ps en pc erbij zetten en het beter uitleggen lijkt mij het beste

Delen op andere websites

ok daar heb je gelijk in maar je moet toegeven dat het niet goed wordt uitgelegd in de walkthrough ik vind het wel ged dat er een nederlandse walkthrough is maar het mag voor mij toch een beetje beter uitgelgd worden bij sommige missie's

Delen op andere websites

ok daar heb je gelijk in maar je moet toegeven dat het niet goed wordt uitgelegd in de walkthrough ik vind het wel ged dat er een nederlandse walkthrough is maar het mag voor mij toch een beetje beter uitgelgd worden bij sommige missie's

Jah maar je haalt ook de meeste missies door veel over te doen en bij sommige missies is het gewoon bijna niet uit te leggen

Delen op andere websites

De walktrough is gemaakt toen nog alleen maar de playstation 2 versie uit was. Het veranderen van de walktrough nu kost dagenlang werk. En er zijn nog niet echt mensen bezig voor een pc versie walktrough.

Delen op andere websites

Ik heb beide versies gespeeld en er is echt bijna geen verschil behalve graphics en controls dan... een aparte pc walkthrough is nergens voor nodig

Als je de controls niet weet kun je ze in-game opzoeken/veranderen via options, en als je een missie niet kan halen dan hoef je toch niet altijd een walkthrough te gebruiken? Persoonlijk vind ik het veel leuker om alles zelf op m'n eigen manier te halen (niet dat ik alles in 1 keer haal, maar ik doe het tenminste wel helemaal zelf ;) )

Delen op andere websites

De Wt is echt wel goed hier. Mij maakt het niet uit dat voor de PS2 heb. Zoals iemand hier al zei ook in de game zelf krijg je instructies. Ik heb er zelf veel aan gehad en ik heb de PC versie.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...