Jump to content

Spel loopt vast bij laden


dionkoffie

Recommended Posts

ik heb een probleem (duhh) ik start gwn normaal gta op ik ga naar load game en ik kies een savegame en dan krijg je dat scherm met al die foto's dat laadbalkje. mijn probleem is dat het op de helft blijft hangen. ik heb main.scm al vervangen en ik heb mijn pc opnieuw gestart al mijn savegame's verwijderd maar ik blijf het zelfde probleem houden.

kunnen julie mij helpen?

gr dion

Bewerkt: door dionkoffie
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een probleem (duhh) ik start gwn normaal gta op ik ga naar load game en ik kies een savegame en dan krijg je dat scherm met al die foto's dat laadbalkje mijn probleem is dat het op de helft blijft hangen. ik heb main.scm al vervangen en ik heb mijn pc opnieuw gestart al mijn savegame's verwijderd maar ik blijf het zelfde probleem houden.

kunnen julie mij helpen?

gr dion

Gebruik je mods???

Als je ze gebruikt en hij blijft hangen heb je dus v2.0 en moet je downgraden met de Third Party Patch die je in de downloaddatabase kan vinden.

;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het zelfde probleem ook hiero.

Mijn Gta is gewoon puur legaal en er zitten nog safegames bij, ik gebruik geen mods of wat dan ook.

Maar nadat ik het heb verwijderd en tijdje later weer heb geïnstalleerd blijft die haken bij het midden.

Ik zou het erg waarderen als het probleem word opgelost.

EDIT: Al opgelost, kwam gewoon door de mod.

Een vergissing, excuses.

Bewerkt: door Dago58x
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Heb je iets speciaals gedaan in te tussentijd dat je SA het wel deed en niet?

Als je een mod hebt geïnstalleerd zal ik hem gewoon weer verwijderen. Het is ook handig als je een backup maakt voordat je mods intalleerd. Dan kan je altijd makkelijk SA weer repareren. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...