Jump to content

een van de eerste missie met dealer


popoqwerty

Recommended Posts

Hmmm oké.

Ja ik was een keer aan zo'n Nederlandse ondertiteling mod begonnen, maar toen bleek dat iemand anders er mee bezig was ben ik er mee gestopt. Maar toen kondigde hij ook opeens aan dat hij ermee ophield... ;-(

Maar ja... toen ik San Andreas voor het eerst speelde was ik ook nog geen ster in Engels dus ik begrijp hoe het is... :puh:

Maar als je moeite hebt met een missie in GTA IV, klik hier, daar staan alle missies en staat duidelijk wat je moet doen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bassieboy35

    13

  • popoqwerty

    12

  • ESPNatsume

    5

  • Jacky-2007

    1

Top Posters In This Topic

Geen :puh: ik heb hem al vaker dan 15 keer uitgespeeld

oow ok

man ik ben niet zo van de schiet spelletjes

ik schrik als als er eenkeer een gasje kom en schiet :$ :$ :$ :$

Link to comment
Delen op andere websites

Geen :puh: ik heb hem al vaker dan 15 keer uitgespeeld

oow ok

man ik ben niet zo van de schiet spelletjes

ik schrik als als er eenkeer een gasje kom en schiet :$ :$ :$ :$

Ik zou Super Mario Galaxy eens doen als ik jou was, voor de Wii.

Link to comment
Delen op andere websites

Lol ik vind games van R* geweldig omdat je ook vrij rond kan lopen en ze hebben mooie graphics

ja idd als je schiet zie je zo kogel gat zitten zulke dingetje maken het.

maar wat gebeurt er als je bij little jacob

op job drukt ?

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon een zijmissietje als je er 10 hebt voltooid krijg je ook een achievement

wat is dat ene dikgebrukte,ondestreepte woord, wat betekend dat *schaam me eigen*

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon een zijmissietje als je er 10 hebt voltooid krijg je ook een achievement

wat is dat ene dikgebrukte,ondestreepte woord, wat betekend dat *schaam me eigen*

Achievements zijn prestaties die je kan halen. Bijvoorbeeld 'Vlieg met een helikopter onder 14 bruggen door' en je verdient daarvoor een troffee. Die kan je dan aan je vrienden laten zien via Games for Windows Live (volgens mij) (op pc), en dan worden jouw vrienden natuurlijk stinkend jaloers op jou. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon een zijmissietje als je er 10 hebt voltooid krijg je ook een achievement

wat is dat ene dikgebrukte,ondestreepte woord, wat betekend dat *schaam me eigen*

Achievements zijn prestaties die je kan halen. Bijvoorbeeld 'Vlieg met een helikopter onder 14 bruggen door' en je verdient daarvoor een troffee. Die kan je dan aan je vrienden laten zien via Games for Windows Live (volgens mij) (op pc), en dan worden jouw vrienden natuurlijk stinkend jaloers op jou. :)

Dit is de goede uitleg

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon een zijmissietje als je er 10 hebt voltooid krijg je ook een achievement

wat is dat ene dikgebrukte,ondestreepte woord, wat betekend dat *schaam me eigen*

Achievements zijn prestaties die je kan halen. Bijvoorbeeld 'Vlieg met een helikopter onder 14 bruggen door' en je verdient daarvoor een troffee. Die kan je dan aan je vrienden laten zien via Games for Windows Live (volgens mij) (op pc), en dan worden jouw vrienden natuurlijk stinkend jaloers op jou. :)

Dit is de goede uitleg

niet echt de moeite waard toch ?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...