ddealer Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 Hallo In welke map moet je je eigen muziek neerzetten. Ik heb al geprobeerd in deze map maar ik hoor steeds niet mijn eigen muziek J:\Documents and Settings\twtw\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files\User Tracks Ik heb dan de radiozender usertracks player aanstaan maar ik hoor niks. Het zal wel een andere map zijn. Ik hoor graag van jullie welke map. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorus Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 Ga naar de eigenschappen van die map en vink 'Alleen lezen' uit! En klaar! :lol: Greetz, Jorus (Joris) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TopCat Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 Alleen leze hoeft helemaal ni hier staat hoe het moet http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=10495&st=0 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.