Jump to content

iPod Touch kan geen apps meer downloaden


MegaPilot

Recommended Posts

Hey,

ik kan geen apps meer downloaden in de App Store. Als ik op 'downloaden' tik, dan komt de app 1 seconde op m'n iPod tevoorschijn, en daarna verdwijnt het.

Weet iemand een oplossing? :(

Alvast bedankt.

Mvg,

MP

Note: iPod uitzetten en weer aanzetten heeft niet geholpen.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Iets meer dan 9 GB..

Dat moet genoeg zijn :7

Je kunt eigenlijk vanalles proberen: Synchroniseren, App downloaden via iTunes (PC).. De meest rare dingen helpen. Heb ik ook met mijn iPod :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kopieer ik alle muziek/afspeellijsten/apps naar mijn computer? Ze zijn niet allemaal(=apps) gesynchroniseerd naar m'n computer terwijl het zogezegd wel zo zou moeten zijn..

Ik wil dus een volledige backup maken van m'n iPod, zodat ik m'n iPod kan 'Herstellen' via iTunes. Hetgeen je bij een normale mp3 speler doet door de hele zooi te kopiëren via 'Deze Computer'. :7:puh:

Edit: Man, wat falend dit..iPod apps kopiëren naar computer, 0 interessante hits met Google. :7

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Als je je iPod met de pc verbind gaat hij normaal meteen een backup maken, en dan synchroniseren. Heb je Apps synschroniseren uitstaan ? (Staat bij NAAM IPOD(klik) -> Apps(bovenin))

Fout gelezen, misschien heb je er toch iets aan:

Voor apps te downloaden klik je links op App Store, ga je naar je app zoeken, en klik je op download.(Als je ingelogd bent met een Apple-ID) Dan klik je links op je iPod naam en krijg je algemene info van je iPod. Als je daar bovenaan kijkt (Net onder dat groenachtige balk ende zoekfunctie) Zie je Overzicht, Apps, Muziek .. Klik je op Apps. Zie je link al je apps en rechts het scherm van je iPod. Zoek dan in het linkse vak naar de App die je net gedownload hebt, en sleep die naar het iPod scherm. Klik dan onderaan op 'Toepassen' en dan installeerd hij de app.

Link to comment
Delen op andere websites

Na machtigingen(m'n laptop is geformateerd geweest paar weken geleden) goed te stellen(computer 2 van de 5 machtigingen voor computers), alle apps over te zetten, doet m'n iPod het plots weer.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...