Jump to content

MSN: Helemaal weg?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik kan al een paar dagen helemaal nergens meer inloggen, behalve hotmail. Ik kan niet meer op msn met ebuddy,iloveim en de normale Windows Live. Als ik in hotmail inlog en ik klik op "Messenger" , krijg ik dit:

1307028113-680.png

Ik heb wel nog een oud ***(at) msn DOT com adres , misschien licht het daar aan?

Geplaatst: (bewerkt)

Je kunt eens een nieuwe account maken en zien of die het wél doet. Dan weet je of het aan je account ligt of aan je MSN.

typo

Bewerkt: door TomFurga
Geplaatst:

Het werkt alweer, hoe ik het opgelost heb? Ik weet het niet :puh:

De wonderen zijn de wereld nog niet uit....

Geplaatst:

Nou.. Ik heb nodig steeds dit probleem:

Ik heb al een paar dagen een probleem met msn, ik kan met niemand meer een gesprek starten:

1305532460-170.png

Ik gebruik geen msn mods ofzo , dus geen addons of extra emoticons , iemand enige ideeën? Ik heb msn al opnieuw geïnstalleerd, maar weinig nut...

Met ebuddy etc werkt het wel.

Geplaatst:

Ik krijg de laatste tijd steeds rare meldingen dat ik mijn mail niet kan ophalen (in dan Windows Live mail 2011). Misschien zijn ze bezig met onderhoud ofzo, want als je het mij vraagt is het echt een puinhoop daar..

Geplaatst:

Mijn **** (at) hotmail DOT com werkt probleemloos met WLM 2011 op Windows 7, ook met de email-meldingen is niets mis.

Geplaatst:

Mijn **** (at) hotmail DOT com werkt probleemloos met WLM 2011 op Windows 7, ook met de email-meldingen is niets mis.

Same here.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...