Dago58x Geplaatst: 2 juni 2011 Rapport Geplaatst: 2 juni 2011 Ik startte nog laatst mijn GTA na paar maanden, en ik had er Niko Bellic mod erop gezet. Nou wil ik die mod verwijderen, want bij het laden blijft die bij het midden. Ik zou het erg waarderen als er mensen zijn die een oplossing kunnen vinden. Alvast bedankt. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 2 juni 2011 Rapport Geplaatst: 2 juni 2011 Heb je een backupje gemaakt? Reageren
Dago58x Geplaatst: 2 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2011 Heb je een backupje gemaakt? Nee man, na die mod heb ik er paar keer kunnen spelen en toen bleef die maar haken. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 2 juni 2011 Rapport Geplaatst: 2 juni 2011 Dan zou je even in het bestanden aanvraag topic moeten vragen Ik zoek de link even op .... Reageren
Dago58x Geplaatst: 2 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2011 Dan zou je even in het bestanden aanvraag topic moeten vragen Ik zoek de link even op .... Dankjewel. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 2 juni 2011 Rapport Geplaatst: 2 juni 2011 http://www.gtaforum.nl/topic/26470-aanvraag-bestandendata-van-gta/page__hl__Bestanden%20aanvraag__fromsearch__1 Ik zelf nu even niet voor je kopiëren want zit op de ipod Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.