AgentPerry Geplaatst: 3 juni 2011 Rapport Geplaatst: 3 juni 2011 Ik heb de afgelopen tijd een aantal textures gemaakt voor de bussen van Design-X (X3 voor GVU, X4 voor de rest). Het is de eerste mod die ik publiceer ( of nouja, laat zien op een forum ). Ik heb geen downloads beschikbaar gesteld want ik heb nog geen toestemming om ze te releasen. Ik heb ook nog mods van o.a Veolia, Syntus (de paars-gele), een aantal van Connexxion en Qbuzz. Wat vinden jullie ervan? Reageren
Luzhin2.4 Geplaatst: 3 juni 2011 Rapport Geplaatst: 3 juni 2011 Je mist de pakkende tekst van GVU utrecht: Hard voor de klant. Voor de rest wel vet Reageren
Luzhin2.4 Geplaatst: 3 juni 2011 Rapport Geplaatst: 3 juni 2011 (bewerkt) Double post, my bad: hij zegt wacht 30 seconden voor een nieuw bericht, en toch word het bericht geplaatst. Bewerkt: 3 juni 2011 door Luzhin2.4 Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 3 juni 2011 Rapport Geplaatst: 3 juni 2011 Van wie heb je eigenlijk geen toestemming? Reageren
BoerTijger Geplaatst: 3 juni 2011 Rapport Geplaatst: 3 juni 2011 Van de modelmaker neem ik aan. Zekervet! Reageren
AgentPerry Geplaatst: 3 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2011 Je mist de pakkende tekst van GVU utrecht: Hard voor de klant. Voor de rest wel vet In de binnenkant van die bus staat GVU Hart voor de klant Op de buitenkant heb ik die slogan niet gezien in het echt eigenlijk. Reageren
Point Geplaatst: 3 juni 2011 Rapport Geplaatst: 3 juni 2011 Zeker omdat je hier nieuw bent, maakt dit een goede indruk! Reageren
ajaxmaster Geplaatst: 24 juni 2011 Rapport Geplaatst: 24 juni 2011 Zeker omdat je hier nieuw bent, maakt dit een goede indruk! gaaf eindelijk een bus die uit mijn buurt komt namelijk de arnhem/nijmegen bus en ziet erg goed uit dus nu wachten op download Reageren
AgentPerry Geplaatst: 29 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2011 (bewerkt) De bussen van Arriva, GVB, RET en Breng heb ik gepubliceerd: http://www.multiupload.com/AMMXGKIO1Z Veel plezier ermee! __ Ze staan ook bij de downloads-sectie van deze site! Bewerkt: 29 september 2011 door AgentPerry Reageren
Kratod Geplaatst: 2 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2011 Sommige bussen klopten totaal niet. ZO als de Ret, die heeft maar 2 deuren (1 voor en 1 in het midden). Reageren
AgentPerry Geplaatst: 6 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2011 Sommige bussen klopten totaal niet. ZO als de Ret, die heeft maar 2 deuren (1 voor en 1 in het midden). Ooit gehoord van meerdere soorten bussen? Dit model vind ik het beste voor GTA SA, dus dit model heb ik gekozen om te retexturen. Vind het eerlijk gezegd een beetje 'n domme reactie van je... Reageren
elitex778 Geplaatst: 29 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2011 zien er wel cool uit die bussen maar nooit in het echt gezien Reageren
DJ-BRANCO Geplaatst: 12 mei 2012 Rapport Geplaatst: 12 mei 2012 heel eerlijk?? ik mis toch echter de HERMES bus met de gele blauwe lijnen erop en de VEOLIA bus beide zijn ze van daf en ik zoek dus die mod van hermes daf en de veolia en die zit er weer eens niet bij kut man Reageren
CarlJohnson1998 Geplaatst: 14 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2012 Ik heb de afgelopen tijd een aantal textures gemaakt voor de bussen van Design-X (X3 voor GVU, X4 voor de rest). Het is de eerste mod die ik publiceer ( of nouja, laat zien op een forum ). Ik heb geen downloads beschikbaar gesteld want ik heb nog geen toestemming om ze te releasen. Ik heb ook nog mods van o.a Veolia, Syntus (de paars-gele), een aantal van Connexxion en Qbuzz. Wat vinden jullie ervan? Nice! Heel erg realistisch! Mooie release 5/5 - Jelle Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.