popoqwerty Geplaatst: 3 juni 2011 Rapport Geplaatst: 3 juni 2011 (bewerkt) het bestand amercan.gxt mis ik iemand een download linkje a.u.b ? anders kan ik me gta wel weg gooien. Bewerkt: 3 juni 2011 door popoqwerty Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 3 juni 2011 Rapport Geplaatst: 3 juni 2011 Zie je vorige topic ik heb het opgestuurd naar je e-mail adres. Reageren
popoqwerty Geplaatst: 3 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2011 Zie je vorige topic ik heb het opgestuurd naar je e-mail adres. maar kijk als ik een missie gaa doen, als de ondertiteling wil gaan komen loop hij vast en in me telefoon staan allen nog de voor letters zoals bij ceats staat alle een C iemand orgenele bestand nog ? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 3 juni 2011 Rapport Geplaatst: 3 juni 2011 Ik heb het op gestuurd maar heb je hem legaal want bij mij werkt het wel Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 3 juni 2011 Rapport Geplaatst: 3 juni 2011 Neem altijd back-ups voor je gaat modden! Kijk altijd of je hetzelfde topic niet al eens gemaakt hebt voor je een nieuw topic start! Smijt je GTA nooit weg als de oplossing ook mogelijk is met een herinstallatie! Reageren
popoqwerty Geplaatst: 3 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2011 Neem altijd back-ups voor je gaat modden! Kijk altijd of je hetzelfde topic niet al eens gemaakt hebt voor je een nieuw topic start! Smijt je GTA nooit weg als de oplossing ook mogelijk is met een herinstallatie! dat is wel waar maarik voel me nu erg kl*te Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 3 juni 2011 Rapport Geplaatst: 3 juni 2011 Je was nog niet super ver niet lullig bedoelt hoor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.