Jump to content

App op iPod Touch zetten zonder alles te verliezen


MegaPilot

Recommended Posts

Haai,

ik wil een app die op m'n computer staat op m'n iPod zetten met iTunes zonder daarbij alles te moeten verwijderen. Als ik op 'Apps synchroniseren' klik bij 'Apps'(als ik op m'n iPod Touch heb geklikt in iTunes), dan verdwijnt m'n hele lay-out en staat er onderaan dat all m'n apps verwijderd zjin(plots 8 GB extra ruimte vrijgekomen). Wie helpt me om 1 applacation die 79 cent kost(en die ik opnieuw zou moeten kopen in de App Store als ik het via m'n iPod wil doen, afzetters kuch kuch) zonder daarbij alles te verliezen?

Alvast bedankt.

Mvg,

MP

Zo ziet het er nu uit(ik heb eerst rechts onderaan op 'Synchroniseren' geklikt):

http://i434.photobuc...t/applefail.png

Ik kan dus echt NIKS doen via iTunes, behalve als ik op 'Apps Synchroniseren' klik waardoor alleen de standaard apps nog op m'n iPod staan..:?

Na het klikken op het falende 'Apps Synchroniseren':

http://i434.photobuc.../applefaal2.png

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Als ik naar de foto's kijk zie ik dat bij de eerste Apps synchroniseren uit staat, zoals je al zei, en bij de tweede staan alle apps uitgevinkt. Vink in dat lijstje alle apps die je wil aan, en probeer dan nog eens.

Link to comment
Delen op andere websites

1 probleem: Er is een app op m'n iPod die nog niet op m'n computer staat, hoe zet ik deze app op m'n computer? iTunes doet het zogezegd automatisch, nou, dus niet.

Edit:

Correctie: Meerdere nieuwe apps zijn niet op m'n computer gezet. En ja, dat vinkje bij nieuwe apps automatisch synchroniseren staat aangevinkt.

Edit2: Aankopen overzetten doe ik niet. Dat duurt zo'n 2/3 uur en dan zet ie echt alles over, dat heb ik gisteren of eergisteren al gedaan.

Edit3: Ik heb het net getest door een nieuwe app te downloaden via m'n iPod, iTunes zet nieuwe apps niet meer over naar m'n computer. Zucht.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Het is nochtans aankopen overzetten dat je zou moeten doen. Dat duurt normaal nooit zo lang, en dan heb je al je apps op je computer.

Dus:

-iPod aansluiten

-Aankopen overzetten

-Apps synchroniseren

-Alle vinkjes aanduiden

???

Profit.

Overigens zijn apps die je via je PC downloadt, ook gratis te downloaden via je iPod zolang je dezelfde account gebruikt. Als je op 'downloaden' klikt op je iPod, zal hij melding geven dat je deze aankoop al eens gemaakt hebt en dat 't dus gratis is.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is nochtans aankopen overzetten dat je zou moeten doen. Dat duurt normaal nooit zo lang, en dan heb je al je apps op je computer.

Dus:

-iPod aansluiten

-Aankopen overzetten

-Apps synchroniseren

-Alle vinkjes aanduiden

???

Profit.

Overigens zijn apps die je via je PC downloadt, ook gratis te downloaden via je iPod zolang je dezelfde account gebruikt. Als je op 'downloaden' klikt op je iPod, zal hij melding geven dat je deze aankoop al eens gemaakt hebt en dat 't dus gratis is.

Ik moet op 'Koop Nu' klikken, en dat kost 79 cent. Ik ben nu je oplossing aan het volgen.

Edit: Gelukt! ;) Dankje! Ik heb 8 printscreens genomen van m'n iPod om de applacations weer te zetten zoals ze stonden. Gaat lekker snel via iTunes. :)

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

---- DUBBELPOST OM NIEUW TOPIC TE VOORKOMEN ----

Is het gezond voor de iPod Touch om telkens z'n batterij te laten leeglopen tot 20 %(dan krijg je de melding dat ie nog maar 20 % batterij over heeft en dat je'm best oplaadt), of is het gezonder om hem elke dag en zoveel mogelijk aan je computer te hangen/aan het stopcontact te hangen?

Alvast bedankt!

Mvg,

MP

Ik had eens gelezen dat je'm best zoveel mogelijk aan je computer laat hangen, maar dit is een apparaat van 300 euro, dus ik wil wel zekerheid hebben..:puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Bij bepaald soort batterijen is het beter om hem eerst helemaal leeg te laten lopen, en dan weer helemaal vol te laten lopen. Echter heeft de Ipod een ander soort batterij die het niets uitmaakt wanneer je hem aan de voeding legt. Ikzelf heb al 2.5 jaar mijn ipod touch en ondervind nog steeds geen problemen ermee. (Nja, 'n vriend heeft nu mijn ipod, en ik de zijne, hij had hem gesloopt.. maar hij ondervind ook geen problemen.). Na 2 jaar is de lol er trouwens wel van af.

Oh, en een gekochte app kan je opnieuw downloaden (met hetzelfde account) zonder extra kosten. Alle gekochte en gedownloaden dingen zijn accounts gebonden en kan je zo 5 verschillende apparaten van Apple zetten zonder extra kosten te betalen. (dus wanneer je thuis 5x een Ipod touch hebt liggen, kan je dezelfde app op allemaal zetten zonder extra te betalen. Bij de 6de ipod moet je dan een nieuw account aanmaken denk ik.)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...