priesterrr Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Geplaatst: 4 juni 2011 Ik heb een vraag, klopt 't dat je als je custom match Free Mode doet, dat je dan niet friendly fire 'allow' kan zetten? Alvast bedankt! Reageren
PrioX Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Geplaatst: 4 juni 2011 Dat moet je in de singleplayer doen. Telefoon > Menu > Multiplayer > Peferences > Auto Aim > Disallow Reageren
priesterrr Geplaatst: 4 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2011 Dat moet je in de singleplayer doen. Telefoon > Menu > Multiplayer > Peferences > Auto Aim > Disallow BEdankt ! dan kom je dus gwn bij de games die die instellingen hebbe die jij bij je Peferences hebt gedaan? Reageren
PrioX Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Geplaatst: 4 juni 2011 Je komt altijd in games (bij spelers) met dezelfde instellingen Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Geplaatst: 4 juni 2011 En als je zelf een game start staan die instellingen daar ook automatisch op en dan kan je ze niet wijzigen. Reageren
GTAmitchel Geplaatst: 5 juni 2011 Rapport Geplaatst: 5 juni 2011 Ik had het zelfde probleem als Dhr.priesterrr , nadat ik deze berichtjes heb gelezen snap ik het nu , dankuwel namens mij en ik denk ook priester Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.