GuitarGuy666 Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Geplaatst: 4 juni 2011 Beste leden, Ik wil in GTA SAMP een server maken, maar ik heb mijn ip adres nodig. Ik weet niet waar het staat, kan iemand me helpen? Ik heb Windows Vista supergtagamer Reageren
Wanted Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Geplaatst: 4 juni 2011 Je (externe) IP adres kan je vinden op vele sites op het internet, zoals deze. Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Geplaatst: 4 juni 2011 (bewerkt) ey supergtagamer voor ip ga je naar de site http://www.watismijnip.nl/ als ik jou was zal ik shotyoudie even PB sturen want hij host de server ook voor onze clan en script alles zelf dan kan hij je nog wat tips geven Bewerkt: 4 juni 2011 door dennis313 Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Geplaatst: 4 juni 2011 Voor andere mensen heb je dan nodig: Extern IP:Port (Extern is van zon website die ze hierboven gegeven hebben. Port staat in server.cfg) Als je zelf op de server gaat spelen kan je beter op dit adress gaan: 127.0.0.1:Port Reageren
Davedavy Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Geplaatst: 4 juni 2011 Voor andere mensen heb je dan nodig: Extern IP:Port (Extern is van zon website die ze hierboven gegeven hebben. Port staat in server.cfg) Als je zelf op de server gaat spelen kan je beter op dit adress gaan: 127.0.0.1:Port Of je typt simpel "localhost" , al die nummertjes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.