GuitarGuy666 Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Geplaatst: 4 juni 2011 Beste leden, Ik wil nu een eigen SA-MP server maken, maar hoe doe ik dat? Als ik op SAMP zit, klik ik op: server>add server dan moet ik de host ofzo intypen, maar wat moet ik daar intypen? wanneer ik iets intyp waarvan ik niet weet wat, krijg ik geen bestand op mijn PC waarin ik kan scripten? hoe doe ik dit? supergtagamer PS: verwijs me anders naar een topic Reageren
Big Boss Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Geplaatst: 4 juni 2011 De vastgeplakte topics lezen helpt echt, hoor. http://www.gtaforum.nl/topic/67105-tutorialeen-eigen-server-maken/ Het knopje 'Add Server' is er trouwens om een server aan je favorieten toe te voegen, niet om zelf een server te maken. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 4 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2011 Bedankt! nu ga ik er de hele dag mee aan de slag! supergtagamer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.