GuitarGuy666 Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Geplaatst: 4 juni 2011 Als ik gta IV/eflc speel en MP doe, krijg ik een melding: Computer running slow, en dan word ik gedisconected. Ik heb het spel via steam (legaal) en ik heb er een goede pc voor, met goed internet, dus hoe dit nou kan? Enige oplossingen? supergtagamer Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Geplaatst: 4 juni 2011 Heb je teveel programma's aanstaan ? Open misschien is Taakbeheer (Rechtermuisknop op de windowsbalk > taakbeheer openen) en kijk is naar programma's die aanstaan maar afgesloten kunnen worden. Want er zijn heel veel dingen die je niet ziet aanstaan, maar zijn er eigelijk wel zijn. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 4 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2011 Ik heb helemaal niets aanstaan behalve steam? Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Geplaatst: 4 juni 2011 wat zijn je specs dan? En als iemand heletijd met een RPG zit te schieten, dan ontstaat er veel rook, en dan schokt het spel heel vaak. Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Geplaatst: 4 juni 2011 Je kan ook proberen om je instellingen lager te zetten Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 4 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2011 wat zijn je specs dan? En als iemand heletijd met een RPG zit te schieten, dan ontstaat er veel rook, en dan schokt het spel heel vaak. Nou, zelfs als ik er net in zit en er niets aan de hand is, heb ik dit probleem Reageren
upernoob Geplaatst: 31 juli 2011 Rapport Geplaatst: 31 juli 2011 dat is fout van rockstar games daar hebben heel veel mensen last van en ik vrees dat u dat niet op kan lossen Reageren
Megadreams Geplaatst: 31 juli 2011 Rapport Geplaatst: 31 juli 2011 En ik vrees dat je niet naar de datum hebt gekeken en dit topic dus hebt gebumped. Reageren
BillGaatjes Geplaatst: 4 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2011 Dit komt denk ik omdat de computer te sloom is of de instellingen te hoog hebt staan. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 4 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2011 Binnenkort ga ik een nieuwe computer kopen, en ik hoop dat het dan is opgelost (ik koop de PC niet alleen voor gta IV). Reageren
3LOPIX Geplaatst: 3 september 2011 Rapport Geplaatst: 3 september 2011 Ik gebruik dit wel even als topic lol, Ik heb ook legaal GTA IV, maar ik krijg dit probleem ook. Welke nummers hebben jullie ik heb ongeveer 329 van de nogwat staat onderaan die lijst bij Graphics Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.