JustinK Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 :crying: wie kan mij helpen dat GTA SA zich wel instaleerd want ik snap er niks van en wil het spel maar al te graag spelen. alvast bedankt Justin. :crying: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 Zijn je specs wel hoog genoeg om het spel te kunnen draaien. Zoek hier op het forums eens de specs op en vergelijk ze me de jouwe. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 :crying: wie kan mij helpen dat GTA SA zich wel instaleerdwant ik snap er niks van en wil het spel maar al te graag spelen. alvast bedankt Justin. :crying: Misschien is je harde schijf niet groot genoeg. En welke fout geeft hij weer als het installeren niet lukt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mellie Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 (bewerkt) Ik wil GTA San Andreas installeren maar hij wil niet. als ik op setup druk loopt hij vast. de specifelicaties van de computer zijn: AMD Athlon XP 2400+, 512 Intern geheugen, Chaintech mainboard 7VJDA met een VIA chipset, Nvidea FX 5200 128MB videokaart Bewerkt: 4 juli 2005 door mellie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zeemon Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 Heb je het spel wel legaal? Het kan ook door spyware of virussen komen dat hij vastloopt. want die specs zijn voldoende.............. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JustinK Geplaatst: 5 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 Heb je het spel wel legaal?Het kan ook door spyware of virussen komen dat hij vastloopt. want die specs zijn voldoende.............. ja, hij is legaal en de specs weet ik niet heel zeker maar dacht van wel maar kom daar donnderdag meer over te weten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flash_8209 Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 Misschien een vuiltje op de disc (ik weet het hij is nieuw maar het zou kunnen, je weet het maar nooit). Ik heb het ook is gehad met een nieuw spel. Toen ik het spel van iemand anders had geleend installeerde hij wel. Ben toen terug gegaan naar de winkel en gelukkig waren ze zo vriendelijk om 'm om te ruilen voor een nieuwe. Ik zou zeggen probeer om de disc schoon te maken en eventueel een ander exemplaar van iemand te lenen ALs dat het niet is zou ik controleren of je de nieuwste drivers hebt geinstalleerd voor zowel videokaart als geluidskaart, dat wil ook nog wel eens helpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.