DennOOOtje Geplaatst: 5 juni 2011 Rapport Geplaatst: 5 juni 2011 Heey, ik heb een MTA server, loopt opzich best wel goed opzich.. alleen ik zou nu wel willen weten of het uit maakt of ik hier op 1 of op 2 host. 1: Intel Celeron 1.5 GHz (1 core) 512 MB Ram 2: Dualcore e5200 @ 2.5 GHz (2 cores) 2048 MB Ram (ATI Radeon 5570 1gb, alleen is niet belangrijk voor server ) Ik betwijfel het of ik verschil merk, want ik heb maar 2 mb/s upload (en 10 mb/s download) Grtz. DennOOOtje Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 5 juni 2011 Rapport Geplaatst: 5 juni 2011 Wat ik zelf denk is dat je beter op 2 kan hosten, want die heeft meer RAM en dat kan handig zijn Reageren
Sublime Geplaatst: 10 juni 2011 Rapport Geplaatst: 10 juni 2011 512MB ram is wel heel weinig voor een server. Dan zou ik ook voor de tweede gaan. Toch heeft MTA volgens mij geen dual-core ondersteuning, maarja één core van die tweede is al sneller dan de eerste PC. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.