Jump to content

SAMP Server Online Zetten

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste mensen,

Ik heb dus me eigen script, een gamemode die is aangepast door mijzelf. Er zit van alles en nog wat in en alles werkt en ziet er prima uit als ik in de server zit. Alleen nu zit ik dus nog met een probleem. Ik wil me server heel graag online zetten voor me vrienden enzo en ik heb al geportforward via portforward.com etc. En met het programmatje van PFPPortforward van portforward.com zegt hij ook dat de port open is. Alleen ik sta niet op de internetlijst en me vrienden kunnen er ook niet op omdat hij niet online staat. Dus ik denk dat het aan de ip ligt want ik heb 192.168.1.11 deze ip gebruikt alleen dat is de ip waarmee je bij de router komt als je op je pc wilt checken. En ik heb zo'n gevoel dat ik me eigen ip moet gebruiken die je ook vind als je op google mijnip etc intypt. Alleen als ik die IP gebruik werkt de server het bij mij niet.

In iedergeval ik zou het heel erg waarderen als iemand me zou willen helpen, desnoods met teamviewer.

1307248704-150.png

Geplaatst: (bewerkt)

Je vrienden moeten je server toevoegen op: 87.212.141.67:7777

Het kan zijn dat jij zelf de server niet online ziet op dat adres, maar andere mensen wel. Om er zelf op te spelen raad ik dan aan om localhost:7777 te gebruiken.

En om je server in de internetlijst te zetten, zet je in server.cfg achter announce 1.

Ik denk dat je dit bedoelt. Want je tekst is een beetje verwarrend :?

Bewerkt: door Shotyoudie
Geplaatst:

Je vrienden moeten je server toevoegen op: 87.212.141.67:7777

Het kan zijn dat jij zelf de server niet online ziet op dat adres, maar andere mensen wel. Om er zelf op te spelen raad ik dan aan om localhost:7777 te gebruiken.

En om je server in de internetlijst te zetten, zet je in server.cfg achter announce 1.

Ik denk dat je dit bedoelt. Want je tekst is een beetje verwarrend :?

Klopt ik ben soms ontzettend verwarrend, maar dat komt omdat ik altijd problemen heb met portforwarden met allerlei spellen. Maar ik ga dit eventjes proberen. Maar om even duidelijk te zijn.

Welke IP adres moet ik intoetsen bij me router.

En welk ip adres moet ik gebruiken als ik op samn ''Add'' gebruik om me server toe te voegen.

En met welk ip adres moeten me vrienden via de internetlijst inloggen.

Thanks alvast.

Geplaatst:

1. Welke IP adres moet ik intoetsen bij me router.
  2. En welk ip adres moet ik gebruiken als ik op samn ''Add'' gebruik om me server toe te voegen.
  3. En met welk ip adres moeten me vrienden via de internetlijst inloggen.

1. 192.168.1.11 (er van uitgaande dat je intern statisch ip hebt geconfigureerd)
  2. 192.168.1.11:7777 of 127.0.0.1:7777 of localhost:7777
  3. 87.212.141.67:7777

Geplaatst:

1. Welke IP adres moet ik intoetsen bij me router.
  2. En welk ip adres moet ik gebruiken als ik op samn ''Add'' gebruik om me server toe te voegen.
  3. En met welk ip adres moeten me vrienden via de internetlijst inloggen.

1. 192.168.1.11 (er van uitgaande dat je intern statisch ip hebt geconfigureerd)
  2. 192.168.1.11:7777 of 127.0.0.1:7777 of localhost:7777
  3. 87.212.141.67:7777

Okay aight, lets try.

Ik heb dat allemaal al gedaan en de server staat aan, kun je aub even kijken of die erbij staat?

87.212.141.67:7777

Geplaatst:

Okay aight, lets try.

Ik heb dat allemaal al gedaan en de server staat aan, kun je aub even kijken of die erbij staat?

Werkt. :tu:

Geplaatst:

Okay aight, lets try.

Werkt. :tu:

Damn kweet echt niet hoe ik je kan bedanken :$

Echt zo erg bedankt!

Nog een dingetje, hoe kan je je server 24/7 laten draaien zonder dat je pc aanhoeft te blijven de heletijd?

Geplaatst:

Dan moet je een server kopen/huren bij een host of iemand vinden die wel zijn PC 24/7 wil laten aan staan. Hier vind je alvast een lijstje met server hosts: Link

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...