X-Qyeh Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 Missichien is het wel een stomme vraag <_< Maar hoe maak je een filmpje met adobe imageready er is hier al zo´n topic over ,maar ik heb denederlandse versie van photoshop CS en mijn engels is niet zo goed Reageren
Arjen Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 Als je een filmpje met Imageready maakt ben je 122 dagen, 4 uur en 12 minuten bezig. Tenminste, dat versta ik onder een 'filmpje'. Zoek eens op Google naar ImageReady Motion Tween en je zult iets leuks vinden. Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 4 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 Bedoel je misschien dit? Ehmz... sorry dat ik dit zeg ,maarre ik snap die site niet echt het lijkt voor mij wel alsof je alleen maar ERRORS en meldingen dat je je moet REGISTREREN krijg :o Zou je mss kunnen uitleggen waar ik dan op moet klikken..? Tis mss wel een stomme vraag Reageren
Froop Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 Je moet je inderdaad registreren. Maar het kost niks. Reageren
TubS Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Geplaatst: 13 juli 2005 wat je ook kan doen is een .mov filmpje zoeken en bij imagready open dan het filmpje zoeken en dat stukje eruit halenwat je wil resizen en in je sig proppen en klaar Reageren
Synchro Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Geplaatst: 13 juli 2005 Oké ik ga jullie leren hoe je een video in je signatuur zet. 1)Slaag eerst je filmpje op met QuickTime Player. Let op: niet met windowns media player. 2)Open nu je je filmpje met imageready en gebruik de instelingen als deze hier onder: 3)zet eerst het driehoekje waar je ‘video’ moet beginnen en druk dan op shift en zet het driehoekje waar je ‘video’moet eindigen. Druk daarna op ok. 4)Selecteer nu de eerste frame en druk op shift (houd deze in) en selcteer nu de laatse frame. Zet dan de layer op no delay. 5)Ga nu naar image--->image size. Ik gebruik als instelling de helft van mijn sig. (250-125) 6)Ga nu naar image---> canvas size. Ik gebruik als instelling 500-125 7) Ga nu naar photoshop. Vul nu de lege kant van de sig. 9) ga nu naar imageready, file ---> save optimized as… 10) Je sig is nu klaar. _________________________________________________________________ Met vele dank aan Time Fighter hij heeft deze tut gemaakt Niet ik maar Time Fighter. Ik wou hem alleen hier zetten dan kan het lid leren hoe je dat moet doen. Mara een sig met een video er is meestal al boven de 100kb he Reageren
TubS Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 ja dat klopt, goeie tut!! hier kun je wat van mijn werk zien TubS's werk Reageren
Timos Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 ja dat klopt, goeie tut!!hier kun je wat van mijn werk zien TubS's werk Tubs, misschien dat jij een tut kan maken over hoe je er een filmpje inzet? Met plaatjes etc? Want die van goku is zonder plaatjes enzo. Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 15 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2005 Oké ik ga jullie leren hoe je een video in je signatuur zet.1)Slaag eerst je filmpje op met QuickTime Player. Let op: niet met windowns media player. 2)Open nu je je filmpje met imageready en gebruik de instelingen als deze hier onder: 3)zet eerst het driehoekje waar je ‘video’ moet beginnen en druk dan op shift en zet het driehoekje waar je ‘video’moet eindigen. Druk daarna op ok. 4)Selecteer nu de eerste frame en druk op shift (houd deze in) en selcteer nu de laatse frame. Zet dan de layer op no delay. 5)Ga nu naar image--->image size. Ik gebruik als instelling de helft van mijn sig. (250-125) 6)Ga nu naar image---> canvas size. Ik gebruik als instelling 500-125 7) Ga nu naar photoshop. Vul nu de lege kant van de sig. 9) ga nu naar imageready, file ---> save optimized as… 10) Je sig is nu klaar. _________________________________________________________________ Met vele dank aan Time Fighter hij heeft deze tut gemaakt Niet ik maar Time Fighter. Ik wou hem alleen hier zetten dan kan het lid leren hoe je dat moet doen. Mara een sig met een video er is meestal al boven de 100kb he Hier leg je uit hoe het in de engelse versie moet ,maar ik wil de nederlandse uitleg ,want ik heb de nederlands :unsure: :blink: Reageren
TubS Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Geplaatst: 15 juli 2005 is hetzelfde, iets andere woorden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.