Tommy-Vercetti Geplaatst: 5 juni 2011 Rapport Geplaatst: 5 juni 2011 Heey beste leden. Ik had in San Andreas de Faggio gemod met SAMI zodat het een Yamaha Aerox werd maar ik verwijderde de mod en nu heb ik nog steeds de aerox Ik blijf dus zegmaar de Aerox zien terwijl ik de mod heb verwijderd. Ik heb wel de bestanden gebackupt maar ik weet niet waar ik deze moet vinden. En hoe open ik die bestanden. Je hebt daar een programma'tje voor maar ik weet niet hoe die ook alweer heet. >>> Door Puma: Verplaatst naar modding hulp.<<< Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 5 juni 2011 Rapport Geplaatst: 5 juni 2011 Je backups staan in de backup map in je San Andreas root (Standaard: Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas) Om die backups dan te gebruiken kan je met IMGTool 2.0 de .txd en .dff bestand in gta3.img zetten. Er zijn genoeg tutorials op google te vinden om dit te doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.