Jump to content

SOTM Stemtopic - Thema: Zomer


-Matthijs-

  

32 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke signature wordt SOTM?

    • [img]http://i696.photobucket.com/albums/vv324/TomHagen90/SOTMMei2011.png[/img] TomHagen
      9
    • [img]http://i1192.photobucket.com/albums/aa340/david1209/5b5f35c8.jpg[/img] David22
      13
    • [img]http://i142.photobucket.com/albums/r102/GtaRipper/summer1.png[/img] Gta Ripper
      10


Recommended Posts

Stemmen doe je door in de poll je favoriete signature te kiezen. Uiteraard kun je in dit topic reageren op de ingezonden signatures.

Stemmen t/m 13 juni! (verlenging)

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn stem ging naar die van TomHagen, omdat als ik kijk naar wat andere hebben gedaan, simpelheid uiteindelijk toch het mooist vindt staan. Geen overbodige effecten, maar lekker strak en simpel gelaten. De afbeelding zelf gaf mij ook een wat meer zomergevoel dan de andere signatures. Succes nog alle drie!

Link to comment
Delen op andere websites

Die van TomHagen spreekt mij dus helemaal niet aan. Ik vind 'm nogal grijsachtig wat niet echt past bij de zomer. Gta Ripper heeft er ook wat moois van gemaakt, maar door die lichteffecten gaat de afbeelding zelf een beetje verloren. De signature van David22 spreekt mij veruit het meeste aan. Simpel, en een goede mix van felle kleuren. Mijn stem gaat naar hem.

Link to comment
Delen op andere websites

Die van TomHagen spreekt mij dus helemaal niet aan. Ik vind 'm nogal grijsachtig wat niet echt past bij de zomer.[/qoute]

Ik had hier juist het gevoel van zomer, in de ochtend terwijl het al pokke warm is gezellig naar het strand gaan. Maar toch sprak die van David mij het meest aan!

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn stem gaat naar Gta Ripper. Laat ik ze allemaal maar eens eventjes in het kort beoordelen. Die van TomHagen geeft totaal geen zomer gevoel. Een foto van een stad doet me niet denken aan zomer. De achtergrond is dan misschien wel zee en de tekst slaat op zee, maar 'Let's go to the sea' zie ik totaal niet terug in de signature. Naar mijn mening een totaal verkeerd plaatje uitgekozen. Die van David22 is meer een tekening. Als ik denk aan zomer, denk ik niet bepaald aan een tekening waar verder niks achter zit. Wel mooi gemaakt hoor, maar gras, blauwe lucht en wat wolken zie je in elk jaargetijde wel. Dat gedoe links is zo nep, maar er zit wel mooie diepte in. Dan die van Gta Ripper. Hij heeft het beeld van de zomer mooi geillustreerd, naar mijn mening. Een vrouw met weinig kleren aan, zee, zon. Het ideale beeld van de zomer voor de man, toch?

Gta Ripper dus voor mij.

Link to comment
Delen op andere websites

NickOwnage, supergtagamer en Visser23. Jullie stemmen allemaal buiten de aangegeven stemdatum (t/m 12 juni). Zonder deze stemmen staat de stand gelijk tussen David22 en TomHagen (9-9). Voor nu laat ik de stemmen meetellen omdat deze anders toch wel gekomen waren, al wil ik jullie vragen in het vervolg te stoppen met stemmen zodra de stemdatum is afgelopen.

Omdat de tussenstand eigenlijk gelijk stond en een verlenging daarbij gewoonlijk is, verleng ik deze SOTM t/m vandaag 13 juni! Stem als je nog niet hebt gestemd!

Link to comment
Delen op andere websites

Haha lol. Ik was hier net ook, maar zag dat de termijn was verlopen. Na de post van .Levi. besloot ik alsnog te stemmen. Mijn stem gaat naar GTA Ripper. Die van TomHagen is aardig, maar niet typisch zomer; ik zie dit meer als lente, waarbij de tekst uitnodigt tot een strandwandeling. Die van David22 is erg vrolijk en past prima op een affiche voor een festival, maar niet typisch zomer. Maar net als Visser23 denk ik dat die van GTA Ripper prima de zomergevoelens van een man omschrijven. Nu nog een biertje erbij en het geruis van de branding :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

@ Guardian1980: Wist niet dat jij zo oppervlakkig was. :schater:

Ik heb gestemd op die van David22, als was de keuze tussen deze en die van TomHagen erg moeilijk. Ik heb niet gezocht naar technische hoogstandjes, maar mijn gevoel laten spreken. De enige reden dat ik niet voor die van Tom ben gegaan, is omdat ik bij het zien van die lucht toch het gevoel krijg dat er een stortbui aan zit te komen.. Zal ook wel iets te maken hebben met het wisselvallige weer vandaag hier in Zwolle. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...