Jump to content

Nokia N96 netwerk probleem!


Ottoman 47

Recommended Posts

Ik heb een Nokia N96, en een draadloos thuisnetwerk KPN Experia Box. Als ik via mijn Nokia' voor netwerken in de buurt scan, vind ik de mijn thuisnetwerk. Ik schrijf mijn WPA/WPA2-wachtwoord die op de achterkant van mijn modem staat, en hij accepteert hem, maar als ik op het web ga met mijn mobiel, krijg ik berichtje: Web: Geen reactie van getaway.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat komt waarschijnlijk omdat je router nu nog niet snapt wat hij met je Nokia aanmoet. Ga in je internet-browser naar http://192.168.2.254 (789vn) of http://192.168.2.154 (780xx) en klik rechts op "Thuisnetwerk". Je ziet een overzicht met alle apparaten in je thuisnetwerk. Terwijl je daar naar de apparaten kijkt, schakel de Nokia uit. Als het goed is wijzigt één van de icons voor de apparaten in het Wireless netwerk van roze naar blauw. Dat is dan je mobiel.

Klik op de lettercijfer-combinatie erachter. Je zit in de digitale variant van je Nokia in je router. Klik rechtsboven op configureren. Verander de naam in iets herkenbaars, NokiaN96 bijvoorbeeld. Zet een vink bij "Altijd zelfde IP gebruiken" en klik op toepassen.

Kijk na deze stappen eens of je Nokia nu wel kan verbinden met het internet via de router. Laat hier maar even weten of het heeft geholpen; er zijn nog meer technisch diepgaande oplossingen te vinden voor KPN-routers, maar dit is even de basis waarmee je kan beginnen, en welke misschien al genoeg is voor het oplossen van dit issue.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...