Jump to content

Itunes kan Ipod touch 4g niet meer vinden


Sublime

Recommended Posts

Eerst werkte dit helemaal normaal op mijn laptop, maar sinds 2 dagen kan Itunes mijn ipod touch niet meer vinden.

Ik heb het volgende al geprobeerd:

- Opnieuw itunes installeren

- Alle Apple software deraf gemieterd en opnieuw geinstalleerd

- Support van Apple gevolgd (herinstalleren, services opnieuw opstarten, temp folder verwijderen)

- Schelden op de facebook pagina van Itunes dat hun software kut is

- Andere programma's geprobeerd, maar deze waren nog slomer dan Itunes (konden overigens wel connectie maken)..

Kan iemand mijn helpen? In windows is de Ipod wel gewoon te zien, maar omdat apple altijd zo kut alles afschermd kan ik hier alleen fotos in kopiëren.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ondertussen zit ik nog steeds met dit probleem.

Ik heb hem slechts éénmaal kunnen syncen, meteen na de update. Daarna heb ik mijn computer uit gezet, en weer aan, en raad eens. Nee hoor, nu doet hij het weer niet! Kut apple.. "dure producten gemaakt voor gebruiksvriendelijkheid" maar die gasten kunnen geeneens een normaal programma maken (itunes draait altijd al sloom, en hun rotzooi zoals quiktime krijg je der ook verplicht bij)...

Ik denk dat het een conflict is tussen meerdere services ofzo.. Maar ik kan moeilijk alles uit gaan zetten.. kan niemand mij helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...