Jump to content

Raar probleem. HELP!


GTAKevin023

Recommended Posts

Hey,

Ik heb met San Andreas een probleem.

1. Hij staat vast tijdens het laden.

2. Als ik als administrator speel staan mijn mods er gewoon in terwijl ik heel gta opnieuw heb geinstalleerd en SAMI heb verwijderd.

Ik heb gta SA al 4x opnieuw geinstalleerd en geprobeerd het te patchen maar niks helpt en sommige van mijn mods blijven er gewoon in staan.

Hoe verwijder ik die want ik denk dat als ik die mods weg heb dat dan het vast staan tijdens laden ook weg is.

En met sa-mp hoef ik niet eens als administrator te spelen, dan doet het spel het in één keer.

Waar ik denk dat het is mis gegaan is met AMG Tool 2.0. Ik wilde Enterable Buildings mod installeren en ik heb precies gedaan wat er stond, behalve backup gemaakt want ik wist niet hoe dat moest. En toen wilde ik spelen. Bam! Werd er weer uitgegooid, maar ik kon wel gewoon als administrator spelen. Toen heb ik alles, Sami, Samp en AMG Tool eraf gegooid en opnieuw gta geinstalleerd maar hij doet het nog steeds niet.

Hoe kan dit? Heeft AMG Tool alles geinstalleerd op mijn cd-rom of zo dat als ik SA installeer ook bestanden van Enterable Buildings mod geinstalleerd wordt?

En waarom krijg ik al mijn andere mods niet weg?? Ik heb zelfs het hele Rockstargames folder weggegooid maar dat helpt ook niet.

Help mij alsjebliefd.

Bewerkt: door android
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb alles van gta eraf gegooid. Ook alle tools, mod installers en mods bestanden.

En wat is SA-utrax.dat en sa-ufiles.dat? Staat in mijn documenten folder van SA user files

Bewerkt: door android
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, ik denk gewoon dat er nog bestanden ergens verstopt zit. Maar als ik gta opnieuw installeer dan zeg hij toch geen oude bestanden terug in de Rockstargames folder?? Dan is alles toch gewoon zoals het hoort want ik moest mijn data veranderen en gta3.

En ik vindt het ook nog z'n raadsel waarom mijn andere mods nog in gta zitten. Er rijd nog een mercedes en een bmw rond in gta en ik heb hem opnieuw geinstalleerd maar ze gaan maar niet weg :S

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net rond gekeken op het forum van mensen met hetzelfde probleem en toen las ik dat de mods nog in visualstore staan. Die heb ik verwijderd. Ik installeer nu ook WEER gta opnieuw en kijken wat hij straks doet want ik vindt dit echt raar. Ik heb ook de userfiles verwijderd.


Gefixt! slotje.gif

Dank je wel Bassie, voor het helpen ;)

Spreek je!

>>> Door VWO-er: Dubbelposts samengevoegd, gebruik de Bewerken-knop onderaan je bericht om een bericht aan te passen. Daarnaast is vragen om slotjes niet nodig, de crew beslist zelf wel wanneer een topic op slot kan.<<<

Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...