Reddevil->>-Niek Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 ik kan geen missie tekentjes meer vinden en ik ben op 69,52% duzz.... ik moet nog verder kunnen ik heb nog wel de tekentjes die je niet van veraf ziet maar daar gah je niet verder van daar blijft het procent hetzelfde van ... Kan iemand mij helpen???!!!!!! alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 San Andreas Walkthrough Kijk wat je gemist hebt, bekijk de checklist, want waarschijnlijk heb je nog lang niet alles gedaan. Taxi-, brandweer-, politie- en ambulancemissies etc. etc. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Reddevil->>-Niek Geplaatst: 3 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 ok maar gah je daar procent hoger van ennuh??.... klopt het dat de laatste missies dat je met de groene S een bank moet beroven en met de S van sweet in zo'n huis naar BS toe moet gaan en danaar Sweet redden van een brandweer auto ....??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 Die met die groene S zijn nog lang niet de laatste missies De laatste is End of the Line, dat is inderdaad de missie dat Sweet aan die ladder hangt. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 (bewerkt) ok maar gah je daar procent hoger van ennuh??.... klopt het dat de laatste missies dat je met de groene S een bank moet beroven en met de S van sweet in zo'n huis naar BS toe moet gaan en danaar Sweet redden van een brandweer auto ....??? ja, daar gaat je % hoger van. ja, de laatste missie is dat je sweet van die brandweerwagen moet halen. Edit: MClaw is me 41 seconden voor.. Bewerkt: 3 juli 2005 door kraay Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Reddevil->>-Niek Geplaatst: 3 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 ok bedankt maar je kunt toch nooit die viligant ofsow missies uitspelen van brandweer enzo:S:S????? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Reddevil->>-Niek Geplaatst: 3 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 ik zie bij stas-->mission ook staan mission attempts258: dat is toch hoeveel erzijn en dan mission passed: 101 en ik ben op 70.59% Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Reddevil->>-Niek Geplaatst: 3 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 stats bedoel ik :S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 gebruik de volgende keer de Edit knop . mission attempts betekend hoeveel keer je alle missies geprobeerd hebt. mission passed, is hoeveel je er gehaald hebt. De brandweer,ambulance,politie missies moet je tot level 11 uitspelen. de pimping dacht ik ook...(weet het niet zeker) de taxi moet je 50ventjes rondgebracht hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Reddevil->>-Niek Geplaatst: 3 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 en in de checklist staat ook iets over dat mansion's en dat je daar als beloning een sparrow voor krijgt maar die heb ik ook nog niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 en in de checklist staat ook iets over dat mansion's en dat je daar als beloning een sparrow voor krijgt maar die heb ik ook nog niet weet je het zeker? moet je boven op het dak van de madd dogg's masion kijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samael Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 gebruik de volgende keer de Edit knop .mission attempts betekend hoeveel keer je alle missies geprobeerd hebt. mission passed, is hoeveel je er gehaald hebt. De brandweer,ambulance,politie missies moet je tot level 11 uitspelen. de pimping dacht ik ook...(weet het niet zeker) de taxi moet je 50ventjes rondgebracht hebben. brandweer: lvl 12 politie: lvl 12 brandweer: lvl 12 pimping: lvl 10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.