Sammie_GTA Geplaatst: 5 juni 2011 Rapport Geplaatst: 5 juni 2011 (bewerkt) Hallo! Hebben jullie dit probleempje ook gehad? Toen ik het spel opstartte, kreeg ik info over een update. Heb ik die update geinstalleerd, start ik het spel weer op, krijg ik een scherm met deze tekst: "Game data corrupted. The game will now repaired." Ikzelf begrijp er niets van. :bonk: Probleem is opgelost. Er kan een slotje op!! Bewerkt: 7 juni 2011 door Sammie3 Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 5 juni 2011 Rapport Geplaatst: 5 juni 2011 Dat betekend dat je game data onbruikbaar is geworden alleen het lijkt me nogal vreemd dat dit komt door het downloaden van een update. Gebeurt eigenlijk alleen maar als je het spel afsluit of je console uitzet terwijl die aan het opslaan is. Welke update heb je dan gedownload want volgens mij is er ook nog geen nieuwe of wel? Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 6 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2011 Bij de update van l.a noire 1.01 Dit heb ik alleen bij dit spel gehad. (Dus niet bij mijn andere spellen.) Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 6 juni 2011 Rapport Geplaatst: 6 juni 2011 Weet je zeker dat het niet komt omdat je je console hebt uitgezet terwijl die aan het opslaan was? Ik weet niet of L.A. Noire een automatische opslagfunctie heeft (denk het wel). Als die dat heeft heb je dat dan niet gewoon over het hoofd gezien en hem uitgezet? Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 6 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2011 Ik heb die update geinstalleerd, waarna de PS3 zei dat ik moest herstarten. Reageren
Faenty. Geplaatst: 6 juni 2011 Rapport Geplaatst: 6 juni 2011 Mischien ff save file deleten? Reageren
Cash Geplaatst: 6 juni 2011 Rapport Geplaatst: 6 juni 2011 Ik had exact hetzelfde. Vooralsnog geen problemen denk/hoop ik. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 6 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2011 Save file deleten heeft geen nut! Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 6 juni 2011 Rapport Geplaatst: 6 juni 2011 Hoezo niet? Als je je save file delete en een nieuwe save start dan is het probleem toch opgelost, lijkt mij dan? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.