GTA freakje Geplaatst: 5 juni 2011 Rapport Geplaatst: 5 juni 2011 Hallo mensen, Ik heb een vervelend probleem met de handling.dat van mijn GTA IV. Ik heb een mod pack gedownload met NL politie voertuigen en daarvoor moest ik iets aanpassen voor de polpat en de stockade. Als ik de polpat aanpas heeft deze geen wielen en als ik dan de stockade aanpas dan crasht het spel tijdens het laden. Het is dus niet lekker aan te passen zonder crash oid. Ik gebruik patch 1.0.7.0. Als iemand hulp kan bieden dan graag. Reageren
Davedavy Geplaatst: 6 juni 2011 Rapport Geplaatst: 6 juni 2011 Je hebt waarschijnlijk een foutje gemaakt bij het veranderen van jouw handling.dat. Probeer dat foutje eens te ontdekken bij de laatste regel die je hebt aangepast. Anders zul je moeten back-uppen ( als je die nog hebt tenminste. ). Anders zit er niks anders op dan je GTA IV opnieuw te installeren... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.