GuitarGuy666 Geplaatst: 6 juni 2011 Rapport Geplaatst: 6 juni 2011 In deze actie missie van de XFiles reeks, heb ik de beste ooit gemaakt! XFiles: San Fierro. Deze missie bestaat uit 2 delen: XFiles San Fierro part 1 & part 2 In deze missie moet je heel wat mensen en zombies vermoorden! Doorboor zombies en vijanden met kettingzagen, schiet ze neer met AK-47s, steek vijanden neer met katana's, en nog veel meer! Ook heb ik iets toegevoegt: Nu moet je gaan voor je leven! Een keer gepakt door een zombie = dood of bijna dood. en natuurlijk de motors en auto's. Je moet crossen in de modder en in de zandstormen, rijden door de buurt en langs de huizen. Download part 1: Klik Download part 2: Klik Laat me horen wat je ervan vond, en of je het leuk vond supergtagamer Reageren
Megadreams Geplaatst: 6 juni 2011 Rapport Geplaatst: 6 juni 2011 (bewerkt) http://www.gtaforum.nl/topic/120275-wipplugin-xfiles/ <- Is het toeval of? EDIT: Nvm ik zie dat je al eerder een missie hebt gemaakt met deze naam. Bewerkt: 6 juni 2011 door Megadreams Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 6 juni 2011 Rapport Geplaatst: 6 juni 2011 Leuk maar je engels is niet zo goed een 7/10 Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 6 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2011 Ja, in part 1, heb ik nog wat fouten gemaakt. (ben ik vergeten op te lossen ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.