freestyla Geplaatst: 6 juni 2011 Rapport Geplaatst: 6 juni 2011 Rockstar heeft op zijn fb account aangekondigd dat er een gratis dlc aankomt: http://www.facebook.com/notes/rockstar-games/free-fan-appreciation-dlc-for-red-dead-redemption-coming-soon/10150324849323975 heeft iemand hier al fotos of videos van gezien? Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 6 juni 2011 Rapport Geplaatst: 6 juni 2011 We just wanted to let all our Red Dead fans and especially multiplayers out there know that we have some fantastic and entirely FREE DLC coming your way as a show of appreciation for your amazing support since the game’s release last year - including new fan-favorite playable multiplayer characters by popular demand as well as something for all players of Deathmatch, Grab the Bag, Gang matches and other online modes. Dit staat op de Rockstar Newswire. Een erg mooi gebaar! Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 6 juni 2011 Rapport Geplaatst: 6 juni 2011 Komen ze op tijd mee... Vind ik wel, het is iets om de fans te bedanken. De DLC voor Grand Theft Auto IV kwam toch ook pas 1,2 jaar na release en die was toch ook welkom? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 6 juni 2011 Rapport Geplaatst: 6 juni 2011 Maar GTA EFLC was bijna een volledig spel Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 6 juni 2011 Rapport Geplaatst: 6 juni 2011 Het gaat ook om het idee hierbij en het is nog gratis ook, dan heb je toch niks te klagen? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 6 juni 2011 Rapport Geplaatst: 6 juni 2011 Ik klaag ook niet het is nog beter als de spellen die je voor PS3 kon krijgen xD nee grapje maar ik vind het wel jammer want nu zit ik niet meer in RDR stemming Reageren
freestyla Geplaatst: 7 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2011 Ik klaag ook niet het is nog beter als de spellen die je voor PS3 kon krijgen xD nee grapje maar ik vind het wel jammer want nu zit ik niet meer in RDR stemming Zal niet lang duren voor mij om terug in de RDR stemming te geraken blijft voor mij het beste spel van 2011 Reageren
Mark B. Geplaatst: 7 juni 2011 Rapport Geplaatst: 7 juni 2011 Ik klaag ook niet het is nog beter als de spellen die je voor PS3 kon krijgen xD nee grapje maar ik vind het wel jammer want nu zit ik niet meer in RDR stemming Zal niet lang duren voor mij om terug in de RDR stemming te geraken blijft voor mij het beste spel van 2011 Voor mij ook! Hopelijk kunnen we met de (normale) Landon Ricketts spelen in de Multiplayer! Lijkt mij zeer wreed! Betreft deze DLC trouwens alleen de multiplayer? Geen bonus outfits bijvoorbeeld, in de SP? Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 7 juni 2011 Rapport Geplaatst: 7 juni 2011 Dat is niet aangekondigd. Alleen dat we met singleplayer personages in de multiplayer kunnen gaan gebruiken als karakter. En dat er wat extra dingen kwamen in verschillende game modes. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 7 juni 2011 Rapport Geplaatst: 7 juni 2011 Ik klaag ook niet het is nog beter als de spellen die je voor PS3 kon krijgen xD nee grapje maar ik vind het wel jammer want nu zit ik niet meer in RDR stemming Zal niet lang duren voor mij om terug in de RDR stemming te geraken blijft voor mij het beste spel van 2011 Red Dead Redemption werd in 2010 gereleased. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 7 juni 2011 Rapport Geplaatst: 7 juni 2011 Ja daarvoor ben ik uit de stemming Reageren
TekaLoca Geplaatst: 7 juni 2011 Rapport Geplaatst: 7 juni 2011 Ik ook, hoor. Sowieso intresseren multiplayer-DLC's me al geen zak voor Red Dead.. Wel leuk voor de mensen die het wél nog spelen Reageren
P-Jamma Geplaatst: 14 juni 2011 Rapport Geplaatst: 14 juni 2011 Mooi gebaar van Rockstar, zo kan het dus ook. Ik weet dat het erg veel gevraagd is, alleen zelf hoop ik op een aantal nieuwe Singeplayer missies, bijvoorbeeld de jeugdige jaren van Landon Ricketts. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 14 juni 2011 Rapport Geplaatst: 14 juni 2011 Mwa, ik sta er eerlijk gezegd niet zo voor open. Leuk van Rockstar dat ze dit gratis gaan aanbieden alleen zit ik meer te wachten op een nieuw Singleplayer avontuur met bijvoorbeeld een ander personage uit de game. De Multiplayer heeft voor mij niet zoveel waarde, toch leuk voor de mensen die het (nog) wel fanatiek spelen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.