cavorpa Geplaatst: 6 juni 2011 Rapport Geplaatst: 6 juni 2011 ELke dag maarweer. Ben ik lekker aan het knallen op de multi player van san andreas. Ene kil naar een ander Tot ik bij iemand kom waarvan geeeeeeen enkel leven erafgaat. Ik blijf maaar schieten dood gaan opniewe naar hem toe.Schieten schieeten etc. Als hij even gaat schieten ben ik 3 schoten doood wtf is dit Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 6 juni 2011 Rapport Geplaatst: 6 juni 2011 Ik denk dat hij in dat geval een mod heeft. Maar dit heb ik ook soms wel is ik weet het niet zeker hoor maar het kan ook altijd een bug zijn. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 6 juni 2011 Rapport Geplaatst: 6 juni 2011 Zou het niet kunnen dat je een trage internet verbinding hebt en wat last hebt van lagg? Reageren
Big Boss Geplaatst: 7 juni 2011 Rapport Geplaatst: 7 juni 2011 wtf is dit Er zijn 3 opties: Lag (traag internet, trage server, ..) 'Lucky en Unlucky Victim' bug (informatie) Een hacker/cheater Als je vermoedt dat iemand hackt of cheat, kan je dit (meestal) doorgeven aan de administrators van de server d.m.v. een commando zoals /report of /complain. Dit kan echter per server verschillen. De admins zullen dan naar alle waarschijnlijk deze speler beginnen te controleren en indien nodig een kick of ban geven. Reageren
cavorpa Geplaatst: 8 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2011 wtf is dit Er zijn 3 opties: Lag (traag internet, trage server, ..) 'Lucky en Unlucky Victim' bug (informatie) Een hacker/cheater Als je vermoedt dat iemand hackt of cheat, kan je dit (meestal) doorgeven aan de administrators van de server d.m.v. een commando zoals /report of /complain. Dit kan echter per server verschillen. De admins zullen dan naar alle waarschijnlijk deze speler beginnen te controleren en indien nodig een kick of ban geven. Het is niet mij pc of internet Me vriend en ik knallen iederekeer op hem hij gata niet dood. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.