Jump to content

Need for Speed: The Run

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Wat voor een kut game.

Ze moeten terug naar het origineel. Need For Speed Underground 1 en 2. Dat waren nog eens games. Niet deze rommel...

Wat dacht je d'r van dat dat niet 'het origineel' is?

NFS was racen met supercars, dat was zo in NFS 1, NFS 2, NFS 2: Special Edition, NFS Porsche Unleashed, NFS Hot Pursuit (1 en 2), enzovoort. Pas bij Underground 1 en 2(welke overigens echt wel leuk waren) gingen ze ineens lopen klooien met goedkope tuners autootjes(honda civics en dat soort dingen).

Ik heb het idee dat deze game óf "redelijk" leuk wordt, en de naam NFS niet hoort te dragen omdat het geen echte racegame is(maar actie met auto's), óf hij gaat echt GIGANTISCH hard floppen... 'T ziet er allemaal leuk uit, maar of het echt werkt weet ik niet. Een groot succes lijkt het me in ieder geval niet worden, daar lijkt me de serie te diep voor uitgemolken.

EDIT@hieronder: Hoop niet dat je mij daarmee bedoeld, ik probeer het niet af te kraken... Shift 1 en 2 waren inderdaad leuk, heel leuk, en waren weer echte NFS games zoals het hoort vind ik. HP heb ik niet gespeeld maar als hij zo goed was als de oude HP1 en HP2 dan is het vast een geweldig spel.

Bewerkt: door Mythbuster
Geplaatst:

Wat is iedereens probleem toch met het afkraken van spellen. Vind je het niet leuk, laat het spel links liggen. Klaar. Verneuk het plezier niet voor de mensen die het wel geweldig vinden. Ik vind NFS Shift en Shift 2 gewoon hartstikke geweldig en niemand anders verandert daar wat aan. NFS HP vond ik wat minder, maar deze lijkt me wel weer vet met zijn verhaal en al die steden.

Looking forward to it.

Geplaatst:

Wat is iedereens probleem toch met het afkraken van spellen. Vind je het niet leuk, laat het spel links liggen. Klaar. Verneuk het plezier niet voor de mensen die het wel geweldig vinden. Ik vind NFS Shift en Shift 2 gewoon hartstikke geweldig en niemand anders verandert daar wat aan. NFS HP vond ik wat minder, maar deze lijkt me wel weer vet met zijn verhaal en al die steden.

Looking forward to it.

Dat heet recht van vrije meningsuiting. Als jij dat leuk vind, is dat ok en respecteer ik je mening. Maar dat geeft ons even goed het recht om kritiek op het spel te hebben.

Geplaatst:

ik vind most wanted ook wel cool.

maar ik denk dat het spel wel wat chaotischer is dan de andere.

Hier kun je met wapens en lopen volgens mij.

Vrij rondlopen met wapens enzo? Dit is Need for Speed, geen GTA en dat zal het waarschijnlijk ook nooit worden ook.

Geplaatst:

Wat heb je nou aan uitstappen, dan wordt het gelijk een GTA. NFS is sinds MW alleen maar achteruitgegaan.

Geplaatst:

Wat heb je nou aan uitstappen, dan wordt het gelijk een GTA. NFS is sinds MW alleen maar achteruitgegaan.

Ik vind Shift nog kunnen.

Geplaatst:

ik vind most wanted ook wel cool.

maar ik denk dat het spel wel wat chaotischer is dan de andere.

Hier kun je met wapens en lopen volgens mij.

Vrij rondlopen met wapens enzo? Dit is Need for Speed, geen GTA en dat zal het waarschijnlijk ook nooit worden ook.

Nee volgens mij kun je in nfs the run uit je auto stappen.

Of je met wapens kan weet ik niet.

@rivel. waarom is na mw nfs achteruit gegaan?

en je antwoord; wat heb je nou aan uitstappen.Dan kun je als je ingesloten wordt vluchten.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ik hoop dat deze franchise niet dezelfde weg tegemoet gaat als Driver.

Driver is aan een veelbelovende Comeback bezig. ;)

Geplaatst:

Ik ben het met jou eens Myth, de classics waren pas goed. Geen poes pas gewoon keiharde races en de dikte bolides. Beter als een Honda met wat polyester troep erop. Voor mij is Need For Speed het al een tijdje niet meer en dat zal met deze game niet veranderd worden.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik hoop dat deze franchise niet dezelfde weg tegemoet gaat als Driver.

Driver is aan een veelbelovende Comeback bezig. ;)

Na de demo te hebben gespeeld denk ik toch dat je die veelbelovende tussen haakjes mag zetten :puh:

>>> Door Svenie: Discussies over Driver: SF in het desbetreffende topic graag.<<<

• 5 maanden later...
Geplaatst:

Bumpie.

ik vond deze game erg tegen vallen, de multiplayer vond ik zeker goed, maar ik mis de oude NFS en het tunen optie mis ik.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...