Jump to content

Brothers in Arms: Furious four

Recommended Posts

Geplaatst:

Brothers in Arms: Furious Four

Ontwikkelaar: Gearbox Software

Uitgever: Ubisoft

Genre: Shooter

Platforms: Xbox 360, PlayStation 3 & PC

Aantal spelers: Onbekend

Release: 2012

Demo: Onbekend

Na al heel wat Brothers in Arms delen is het dit keer de bedoeling om op de meest brute manieren wraak te nemen op de nazi's. Bij dit spel krijgen velen de gedachte al van de film Inglourious Basterds

Geplaatst:

vette trailer! Taser tussen z'n benen etc! maar alleen lijkt het niet echt meer op de echte brothers in arms :(

Geplaatst:

Achja, je moet wat verzinnen. Er zijn al heel veel WW2 shooters geweest, moderne shooters zijn en komen er ook nog genoeg van en shooters in de ruimte / die te maken hebben met de ruimte zijn er ook al veel van. Dit vind ik dan nog best wel origineel. :tu:

Geplaatst:

Ik heb hier nog mijn twijfels over.

Ik vond de oude BIA geweldig, Vooral om het verhaal. De charracters de setting en de gameplay. Maar in deze trailer, Het lijkt wel of het weg is.

Ik hoop dat deze 'furious 4' iets uit de game is, maar dat het verhaal nog vet is, en dat het verhaal gewoon bij Matt Baker blijft.

Geplaatst:

Hier komt waarschijnlijk Bastogne in, Ardennen offensief en nog Operatie Vanguard. Gezien de geschiedenis van de 101st Airborne Divisie in de WO II

Geplaatst:

Nee bream,

Furious 4 worde een over de top shooter, Geen realistme, en dat soort dingen.

Maar is nog hoop.

Ten eerste, Er is grote kans dat er een 5e Brothers in arms game komt.

Ten tweede, De kans is groot dat Matt Baker en de realisme terug komen in dit 5e deel.

Furious 4 is eigenlijk meer een soort probeerseltje.

http://www.nu.nl/games/2536744/realistische-brothers-in-arms-keert-mogelijk-terug.html

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...