Jump to content

Vraagje over Lost en Ballad


Ferrigno

Recommended Posts

Beste GTAgamers!

Ik ben sindskort begonnen met The Lost and Damned!

Wat een ongelooflijk vet spel is het trouwens! Hele vette begin missies en awesome wapens!

Ik een aantal vragen erover:

- Is de kaart van de twee uitbreidingen hetzelfde als GTAIV?

- Is het enige verschil dat je gewoon met andere chars speelt en andere wapens hebt?

En als laatst... Wat is jullie favoriet? Klebits? Lopez? Of Nico?

Link to comment
Delen op andere websites

- De kaart is in principe hetzelfde alleen in The Ballad of Gay Tony is er bij het heliplatform een nieuwe parkeerplaats

- Er zijn ook nieuwe mogelijkheden, missies, etc.

Johhny Klebitz is toch wel mijn favoriete personage. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

-map is hetzelfde

-je hebt dezelfde wapens, maar dan wat meer toegevoegt

-zelfde auto's + nieuwe autos en voertuigen

-Andere characters

-In tbogt kun je parachute springen

-in the lost and damned kun je gangwars doen

-in tbogt kun je drugwars doen

dit is het zowel

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan inderdaad geen gang members recruteren. Als je in de problemen zit kan je Terry of Clay bellen en dan komen hun jou samen uit de problemen helpen. Denk hierbij aan een gang fight, als je ingesloten zit door de politie etc etc..

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan inderdaad geen gang members recruteren. Als je in de problemen zit kan je Terry of Clay bellen en dan komen hun jou samen uit de problemen helpen. Denk hierbij aan een gang fight, als je ingesloten zit door de politie etc etc..

Meneer Petrovic,

Bedoeld u als ik vier of vijf sterren heb dat ik dan Terry kan bellen en dat hij vervolgens naast me staat mee te schieten?

Link to comment
Delen op andere websites

Yep. Hij probeert je te helpen. Hij gaat dus mee schieten. ^_^0_0

En als ik weg rijd dan rijd hij ook mee?

Dat doet hij, Clay en nog enkele andere gangmembers ja.

Dus dat houd eigenlijk in, dat je wel members kunt recruiten!

Link to comment
Delen op andere websites

Oh nog snel een vraagje over BOGT

Heb je daar dezelfde controle over bikes als in The Lost? En ook dezelfde wapens plus meer?

Of zijn het gewoon twee verschillende uitbreidingen?

Link to comment
Delen op andere websites

Het zijn twee verschillende uitbreidingen

Omdat The Lost and Damned meer om motors draait is Johhny Klebitz natuurlijk een stuk beter in de omgang met een motor dan Luiz Lopez of Nico Bellic. Ook zijn niet alle wapens uit The Lost and Damned in The Ballad of Gay Tony beschikbaar en andersom hetzelfde. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ok en als laatste vraag:

Ik heb net GTAIV missielijn uitgespeeld. Mis ik nu veel als ik verder met The Lost ga?

Is het niet jammer dat ik GTAIV nog niet even tot 100% uitspeel? Ik bedoel het zijn wat zijmissies en zoals in vorige GTA's dingen collecten, stuntjumps etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat als je de verhaallijn hebt uitgespeeld dat je weet hoe het verhaal gaat. In de zijmissies kom je meer te weten over random characters etc en die hebben niet heel veel te maken met de verhaallijn. In principe zou je dus gewoon kunnen beginnen aan The Lost and Damned. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Qua verhaallijn kan je inderdaad beter na IV eerst de verhaallijnen TLAD en TBOGT (in die volgorde) gaan spelen, en daarna pas één voor één de drie games naar de 100% toe werken. ("even naar de 100%" is trouwens ook een heftig understatement, dat doe je niet "even" ^_^ )

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...