killarboy Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 Ik had daarstraks iemand omver gereden en die bleef staan! Hij had de positie van liggend maar hij stond recht, bloed op de grond. Zou dit een bug of easter egg zijn??? Zal binnenkort foto hier zetten . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 dat is een bug....Dus zet het dan ook in het bug&glitches topic Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 Heb ik ook is gehad een paar keer, het is gewoon een bug. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 Je hebt soms ook dat hij half op je wagen ligt (ook een beetje staande) maar dezelfde vorm zoals hij op de grond ligt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 (bewerkt) Ik had ook wel eens zo'n gast doodgereden maar die bleef zweven in de lucht en ging langzaam naar beneden. Ik had ook wel is dat zo'n gast die bleef staan en ook wel eens een gast die op je auto bleef een minuut. Dit is een bug. Bewerkt: 4 juli 2005 door *****MARCO***** Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAmaniax Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 ik heb wel eens gehad dat ik iemand in zen kop schoot en ff later toen ie wegrende vloog zen kop er pas af Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samael Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 of bij een politieauto, ik had het hoofd van de chauffeur eraf geschoten maar toen bleef ie doorrijden en pas een minuut later viel de chauffeur er uit Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aft,er-shock Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 Ik had het ook ik schoot iemand neer en zijn balkje was zwart maar hij liep gewoon verder en als je hem nog n keer neerschoot liep hij ook gewoon door Zombie? :blink: :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ the mafia with Andromada Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 ik heb ook iets vaags gehad k knal een mens neer en hij en rend gewoon liggend verder??? dit vind ook zo raar Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 Jullie posten hier bijna allemaal hetzelfde. :blink: Ga svp voort in het Glitches & Bugs topic. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
asd Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 ik had een gast angereden toe bleef hij onder de auto plakken :blink: :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 deze topic heeft toch geen zin!!!! <_< iedereen is hier een beetje aan't lulle over zombies!!!! en dergelijke. dit topic mag van mij geslote worden. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts