viccie211 Geplaatst: 7 juni 2011 Rapport Geplaatst: 7 juni 2011 Sinds vandaag heeft de nintendo 3DS ook de mogelijkheid om op internet te browsen, maar waar ik nu achter kom is dat dat de standaard versie van hotmail niet lekker werkt. Weet iemand hoe ik bij de light versie kom want ik kon het niet vinden en met Google kwam ik ook geen stap verder. Alvast bedankt, viccie211 Reageren
TomFurga Geplaatst: 7 juni 2011 Rapport Geplaatst: 7 juni 2011 Google levert dit (Klik) op, en wat ik er in de gauwigheid van zag is dat terugschakelen naar de lightversie niet meer kan. Maar misschien heb ik niet goed gekeken. Reageren
viccie211 Geplaatst: 7 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2011 Ik heb het al. Ik bedacht me ineens dat de Wii wel een "light versie" aangeeft dus ik ben gewoon dat adres als url in gaan typen en ik had hem. Toch bedankt voor de moeite. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.