priesterrr Geplaatst: 7 juni 2011 Rapport Geplaatst: 7 juni 2011 Ik laat wel gelijk in 1 keer meerdere werkjes zien: (let niet op de naam, heb gwn een Random naam neergezet) Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 7 juni 2011 Rapport Geplaatst: 7 juni 2011 Nice! alleen wat zijn die 2 vierkante vakjes in de eerste sig? Reageren
Cabyon Geplaatst: 7 juni 2011 Rapport Geplaatst: 7 juni 2011 (bewerkt) Jezus! Fraaie collectie! Zit er erg goed uit. Ik hoop nog op meer werkjes van je. Bewerkt: 7 juni 2011 door Cabyon Reageren
.Phobia Geplaatst: 8 juni 2011 Rapport Geplaatst: 8 juni 2011 Inderdaad heel mooi, al vind ik het nogal absurd dat je 'een random naam' gebruikt hebt achja, toch heel mooi gedaan ^^ Reageren
priesterrr Geplaatst: 8 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2011 Inderdaad heel mooi, al vind ik het nogal absurd dat je 'een random naam' gebruikt hebt achja, toch heel mooi gedaan ^^ Dat was in de tijd dat ik gwn wat zat te klote met Photoshop, dus had ik niet echt een naam Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.