Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 7 juni 2011 Rapport Geplaatst: 7 juni 2011 Jurassic Park: The Game © Ontwikkelaar: Telltale Games Uitgever: Onbekend Genre: Third Person Platforms: Playstation 3, Xbox 360 en PC Aantal spelers: Onbekend Release: Herfst 2011 Momenteel is er nog niet veel over de inhoud van "Jurassic Park: The Game" bekend. Uit de vrijgegeven trailer en informatie van Telltale Games is het duidelijk dat het spel vooral gebaseerd is op de eerste film. In de trailer slaat men alarm wanneer Nedry de DNA-stalen van enkele dinosauriërs heeft gestolen en de beveiliging van de elektrische hekken blijkt uitgeschakeld te zijn. Telltale Games heeft ook al aangekondigd dat dit hun eerste spel is waarin het hoofdpersonage kan sterven. Het spel is niet echt een Third-person shooter, maar is eerder gebaseerd op het doen en laten van de personages. Game Trailer http://www.youtube.com/watch?v=q7G94FZIoao Ben benieuwd naar deze game! Ben altijd al een ontzettend grote Jurassic Park fan geweest & had Operation Genesis, ook van Jurassic Park waarin je je eigen park kan bouwen, helemaal kapot gespeeld. Leuk dat ze er nu nog een game van maken:) Reageren
NickOwnage Geplaatst: 7 juni 2011 Rapport Geplaatst: 7 juni 2011 Ziet er mooi uit! Deze game houd ik in de gaten! Ben benieuwd! Reageren
js007 Geplaatst: 10 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2011 Ik heb net de back to the future serie gespeeld van dezelfde ontwikkelaar en dat was echt een leuke game. Ik hoop dat ze eenzelfde methode toepassen bij deze game maar dan met meer actie in, want deze game zie ik nog geen point en klick adventure worden. Hopelijk maken ze er iets moois van. Ik zal het zeker eens uitproberen. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 11 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2011 Wat is dan eigenlijk het doel van de game? Snap er maar weinig van :$ Reageren
NickOwnage Geplaatst: 12 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2011 Ik denk dat je gedeeltes uit de 1e film speelt met een hoop andere dingen erbij. Kijk de 1e Jurassic Park Film en je snapt het. Ik heb ook Operation Genesis, ik had hem mee op vakantie. Het blijft een mooi spel. Jurassic Park. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 31 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2011 Deze game moet ik toch echt een keer aanschaffen! Vraag: is deze game een shooter? Want in de films gebruiken ze geen wapens... Reageren
NickOwnage Geplaatst: 31 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2011 (bewerkt) Nee, deze game is geen shooter. Edit: Deze game is toch nog niet uit? Edit 2: Ik zie het al Herfst. Maar verder geen echte datum dus het zal wel 2012 worden. Misschien dat de topicstarter dit topic up-to-date houdt is er niks aan de hand.. Bewerkt: 31 augustus 2011 door NickOwnage Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 31 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2011 Ben opgegroeid met jurassic park, en ben ook echt superblij dat binnekort het 4e deel zal verschijnen. en ook deze game zal zeker in m'n collectie komen Reageren
NickOwnage Geplaatst: 31 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2011 4e deel van Jurassic Park? Dat wist ik niet. Wanneer komt ie uit? Vertel me er alles over! Reageren
Basssss Geplaatst: 31 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2011 Ik heb sinds kort deel 1 en 2 ook eindelijk eens gezien. Schitterende films, zeker weten! Echter, bespaar je geld op dit spel, tenzij je van zo'n soort spel houd: Reageren
NickOwnage Geplaatst: 31 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2011 Het ziet er inderdaad niet zo heel spectaculair uit. Misschien koop ik hem wel als ie goedkoper is. Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 1 september 2011 Rapport Geplaatst: 1 september 2011 4e deel van Jurassic Park? Dat wist ik niet. Wanneer komt ie uit? Vertel me er alles over! http://www.nu.nl/film/2572652/steven-spielberg-bevestigt-jurassic-park-4.html Binnen nu en 2 jaar moet hij gaan uitkomen Reageren
NickOwnage Geplaatst: 2 september 2011 Rapport Geplaatst: 2 september 2011 Is nog niet zoveel bekend dus. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 2 september 2011 Rapport Geplaatst: 2 september 2011 Ik heb de gameplay gezien, en het ziet er helemaal niet leuk uit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.