GreyFox-Smurf Geplaatst: 2 september 2011 Rapport Geplaatst: 2 september 2011 Is nog niet zoveel bekend dus. Bekend is dat hij nu iig zeker komt en dat is het belangrijkste Sterker nog jurassic park 4 word het begin van een nieuwe trilogie ^^ Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 7 september 2011 Rapport Geplaatst: 7 september 2011 Volgens de site komt hij 15 november uit. Ik ga hem kopen, denk ik. Lijkt me wel gaaf. Reageren
gtagamer27 Geplaatst: 14 november 2011 Rapport Geplaatst: 14 november 2011 Ben ook zeer benieuwd naar deze game. Vroeger dat eerste deel voor de Super Nintendo wel eens gespeeld(heb ik nog) Reageren
Gangwar Geplaatst: 30 juli 2012 Rapport Geplaatst: 30 juli 2012 (bewerkt) speel je dat online of moet je het kopen Bewerkt: 30 juli 2012 door Gangwar Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 31 juli 2012 Rapport Geplaatst: 31 juli 2012 speel je dat online of moet je het kopen Het is een game voor de PC en PS3 store, voor XBLA is het geanuleerd. Voor zo'n 25 euro kun je de PC versie al kopen die nog niet erg lang geleden is uitgekomen, lees eerst recensies door op internet voordat je Jurassic Park: The Game aanschaft. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.