jostiband Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 ik heb hulp nodig met de missie dildo dodo, want mn fuel tank is veel te klein, heeft iemand tips? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcoABC Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 Heel weinig op 6 drukken ( dat is optrekken ), en niet te veel sturen. En ook niet te veel naar beneden gaan. Ik ben zelf ook 3 maanden bij die missie blijven hangen. Gewoon blijven proberen! Marco Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 Je moet eerst de contrôle ervan goed weten, ga niet meteen na het opstijgen naar links en rechts en omhoog, doe voorzichtig aan, neem dan als eerste checkpoint degene vlakboven de Greasy Chopper (hok van de Hell's Angels), de rode checkpoint daarvan gaat weer heel gemakkelijk naar een volgende en zo is het niet moeilijk om een route te volgen. Ik heb dan meestal nog de tank voor meer dan 40% vol zitten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-sa-vc Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 hey bedankt ik wist oowk niet hoie je moest optrekken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 Er bestaan hier best wel veel topic's over. Als je op je Numpad 6 drukt, dan gaat 'ie omhoog. Als je op je Numpad 9 drukt, gaat 'ie naar boven. Maak je niet zo druk over de Fuel. Die gaat niet meteen op. Doe er gewoon rustig aan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferrari420 Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2005 (bewerkt) http://www.gtagames.nl.Ga naar vice city walktrough. Bewerkt: 4 augustus 2005 door Ferrari420 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2005 @ Ferrari420: Als je iets verder kijkt dan je neus lang is, had je gezien dat Dildo Dodo nog niet in de Walkthrough staat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2005 Mij was het na een paar keer ook gelukt door gewoon heel snel te gaan dan hoef je ook niet zo vaak op te trekken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lance Vance Dance Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2005 Blijven proberen en niet in panier raken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2005 haha is deze dat je met die vliegtuig al die flyers moet uitstrooien? die heb ik in 1 of 2 keer gehaald:p snap niet dat dit een probleem is? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2005 op de pc is het wel een stuk moeilijker dan op de ps2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.